هنرپیشه سریال آخرین شاه، یک سیاه پوست شبیه محمدرضا پهلوی است(+عکس)

بعد از تایید خبر ساخت سریال آخرین شاه با موضوع دوران حکومت محمدرضا شاه پهلوی، حال اولین تصویر از هنرپیشه سریال آخرین شاه منتشر شده که یک سیاه پوست با شباهت زیاد به محمدرضا پهلوی است.

تصویری که از بازیگر اصلی سریال آخرین شاه و ایفاکننده نقش محمدرضا شاه پهلوی منتشر شده، حاکی از شباهت جالب توجه چهره این بازیگر به آخرین شاه خاندان پهلوی است. البته برخی از کاربران در فضای مجازی معتقدند شاید گریم دقیق‌تر بتواند چهره این فرد را بیشتر به محمدرضا شاه شبیه کند.

یک سیاه پوست در نقش محمد رضا پهلوی

به گزارش گجت نیوز، اما نکته جالبی که در این تصویر مشخص است، استفاده از یک هنرپیشه سیاه پوست برای ایفای نقش محمد رضا پهلوی است که طبیعتا رنگ پوست این بازیگر ارتباطی با ظاهر کاراکتر اصلی در دنیای واقعی ندارد. همین موضوع باعث واکنش های مختلف کاربران در شبکه های اجتماعی شده است.

هنرپیشه سریال آخرین شاه، یک سیاه پوست شبیه محمدرضا پهلوی است(+عکس)

گفتنی است، سریال آخرین شاه که با الگوی سریال موفق تاج (سریالی مربوط به خاندان سلطنتی بریتانیا) ساخته خواهد شد، قرار است روایتی از مهم‌ترین وقایع تاریخ معاصر ایران طی چهار دهه حساس پیش از انقلاب اسلامی باشد. آن‌طور که در حال حاضر مشخص شده، وقایع این سریال از دوران جنگ جهانی دوم و به تخت نشستن محمدرضا شاه آغاز می‌شود و تا انقلاب اسلامی سال 1979 و اشغال سفارت آمریکا به طول خواهد انجامید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر