بی‌احترامی جدید لاپورتا به ژاوی؛ اخراج از زبان مدیربرنامه‌های جانشین!

در جدیدترین افشاگری از بی‌مهری‌های خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به ژاوی هرناندز، سرمربی پیشین این تیم، مشخص شد که مدیر برنامه‌های هانسی فلیک، سرمربی جدید بارسا، خبر اخراج ژاوی را به او داده است.

 در یک افشاگری دیگری از بی‌‌مهری رئیس باشگاه بارسلونا نسبت به سرمربی پیشین این تیم؛ مشخص شد که مدیربرنامه‌های سرمربی جدید تیم، خبر اخراج ژاوی را به او داده است.

به گزارش تسنیم، در روزهای اخیر جنجال‌های بسیاری درباره نحوه برکناری ژاوی هرناندس، دلیلی این اتفاق و سرعت باشگاه بارسلونا برای معرفی هانسی فلیک به عنوان جانشین او شکل گرفت. اکنون یک مورد دیگر را هم باید به آنها اضافه کرد؛ اینکه ژاوی تأیید اخراج شدنش را از زبان کسی شنید که جانشین او را به بارسلونا آورده بود.

روز چهارشنبه هفته پیش بود که به صورت رسمی اعلام شد ژاوی هرناندس از کار برکنار شده و بلافاصله هم بارسایی‌ها از هانسی فلیک رونمایی کردند؛ مربی آلمانی که گویا خوان لاپورتا از چند هفته قبل مقدمات ورودش را فراهم کرده بود. این در حالی بود که اولین زمزمه اخراج ژاوی درست قبل از سفر دو هفته قبل بارسلونا به آلمریا شنیده شد. ژاوی 44 ساله که از شنیدن این خبر از طریق رسانه‌ها غافلگیر شده بود، ترجیح داد که به جای باور کردن این موضوع، صحت و سقم آن را از خود لاپورتا جویا شود و رئیس باشگاه هم وعده داده که درباره این موضوع با سرمربی تیم صحبت خواهد کرد. ژاوی در حالی به تکذیب این خبر توسط لاپورتا دل بست که در همان زمان رئیس باشگاه مشغول رسیدگی به آخرین جزئیات توافقش با فلیک بود.

طبق گزارش پادکست خبری «بار کانالتس» بارسلونا، لاپورتا از ملاقات با ژاوی خودداری کرده و زمانی که سرمربی تیم از این موضوع مطلع می‌شود، چاره‌ای نمی‌بیند جز اینکه مستقیماً با پینی زاهاوی، مدیربرنامه‌ و دوست صمیمی هانسی فلیک تماس بگیرد و در همان تماس زاهاوی به او می‌گوید که اخراجش حتمی است. ظاهراً ژاوی از زاهاوی می‌خواهد که شایعه اخراجش و روی کار آمدن فلیک به جای او را تأیید کند و زاهاوی در پاسخ می‌گوید: «ژاوی، تو آدم باهوشی هستی، خودت جوابش را می‌دانی.»

باشگاه بارسلونا و لاپورتا در یک هفته اخیر به خاطر رویکردشان در قبال ژاوی که سوای قهرمان کردن آبی‌و‌آناری‌ها در لالیگا در فصل 23-2022 یکی از اسطوره‌های باشگاه محسوب می‌شود، به شدت از سوی هواداران مورد انتقاد قرار گرفته‌اند و چیزی که اقدام لاپورتا را نزد آنها بدتر جلوه می‌دهد، تمنای چند هفته قبل رئیس باشگاه از ژاوی برای ماندن در کادر فنی بارسلونا بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان