تداخل ۷ بازی لیگ برتر با اذان مغرب؛ چالش جدید سازمان لیگ!

سازمان لیگ فوتبال برای جلوگیری از تداخل پخش مراسم جشن قهرمانی با فینال لیگ قهرمانان اروپا، زمان برگزاری ۷ بازی از هفته پایانی لیگ برتر را به یک ساعت قبل، یعنی ساعت ۱۹ روز شنبه موکول کرد.

7 بازی از مسابقات هفته پایانی لیگ برتر با اذان مغرب تداخل دارد.

به گزارش فارس، در شرایطی که قرار بود دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشورمان از ساعت 20 روز شنبه به صورت همزمان برگزار شود، در نهایت سازمان لیگ تصمیم گرفت برای جلوگیری از تداخل پخش مراسم جشن قهرمانی با فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و دورتموند، این بازی‌ها را یک ساعت جلوتر آورده و ساعت 19 برگزار کند.

با این وجود نکته‌ای که در تغییر ساعت بازی‌ها مغفول مانده، آغاز آنها دقایقی پیش از اذان مغرب و عشا است. به صورت مثال در تهران این اذان در آن روز ساعت 19:35 اقامه می‌شود.

در سایر شهرهایی که دیدارهای هفته پایانی لیگ در آن برگزار می‌شود نیز زمان اذان مغرب به شرح زیر است:

اهواز(19:34)

قائمشهر(19:32)

اصفهان(19:26)

انزلی(19:49)

آبادان(19:33)

سیرجان(19:01)

در واقع به جز انزلی که زمان اذان پس از پایان نیمه اول دیدار ملوان و آلومینیوم اراک است، در سایر شهرها نیمه اول با زمان اذان تداخل دارد.

این در حالی است که پیش از این سازمان لیگ سعی می‌کرد بازی‌ها را به شکلی برنامه‌ریزی کند که چنین تداخلی پیش نیاید.

بنابراین انتظار می‌رود، برگزاری بازی‌های هفته پایانی نیز به گونه‌ای برنامه ریزی شود که تداخلی با اذان مغرب در روز شنبه نداشته باشند و در واقع نیمه اول مسابقات پیش از اوقات ملکوتی اذان به پایان برسد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر