افزایش آمار شهدای غزه به ۳۶ هزار و ۲۲۴ نفر

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز پنجشنبه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به ۳۶ هزار و ۲۲۴ نفر و تعداد مجروحان هم به ۸۱ هزار و ۷۷۷ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز اعلام کرد تعداد شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه به 36 هزارو 224 نفر افزایش یافت.

به گزارش تسنیم، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز پنجشنبه اعلام کرد که تعداد شهدای غزه از هفتم اکتبر گذشته تاکنون به 36 هزار و 224 نفر و تعداد مجروحان هم به 81 هزار و 777 نفر رسیده است.

این وزارتخانه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته، 5 مورد کشتار در نوار غزه مرتکب شد که در نتیجه آن 53 نفر شهید و 357 نفر دیگر هم زخمی شدند.

237 روز از جنگ در غزه می‌گذرد، طولانی‌ترین نبردی که ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی تاکنون وارد آن شده و هیچ چشم‌اندازی نیز برای چگونگی خروج از آن نزد مقامات رژیم تل آویو وجود ندارد.

 در شرایطی که هیچ کدام از اهداف اعلامی اولیه یورش به غزه محقق نشده است، ارتش رژیم صهیونیستی به بمباران بی هدف و شدید مناطق مسکونی و محل اسکان آوارگان ادامه می‌دهد، به طوری که شهر غزه در شمال، اردوگاه النصیرات در مرکز و شهر رفح و خان یونس در جنوب از ساعات بامدادی شاهد حملات هوایی و توپخانه‌ای اشغالگران است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان