انصارالله یمن : آمریکا و انگلیس درهای جهنم را به روی خود باز کرده‌اند

عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: جنگ با آمریکا و انگلیس امروز جنگ شرافت و کرامت است. یمن توانایی‌های بزرگی برای رویارویی دارد و متجاوزان باید منتظر پاسخ باشند. یمن تسلیم نمی‌شود و آمریکا و انگلیس در جهنم را به روی خود باز کرده‌اند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد این کشور با قدرت به پاسخ کوبنده خود به متجاوزان ادامه خواهد داد.
 
به گزارش ایسنا، علی القحوم، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن بعد از شکست آنها در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی ادامه دارد. آنها باید تبعات تجاوزات خود را تحمل کنند. یمن با قدرت پاسخ خواهد داد. یمن بدون تردید به پاسخ کوبنده خود ادامه خواهد داد. آنها باید حملات و نتایج وخیم و مسئولیت گسترش نزاع در سطح منطقه و یمن را بپذیرند.
 
طبق گزارش المیادین، علی القحوم گفت: بارها گفتیم و باز هم تاکید می‌کنیم که عملیات یمن در دریای سرخ تا زمان لغو محاصره و پایان تجاوز به نوار غزه ادامه خواهد داشت. اگر آمریکا می‌خواهد نزاع را گسترش ندهد پس باید تجاوز و محاصره غزه را متوقف کند وگرنه حملات یمن ادامه خواهد داشت و گسترش خواهد یافت.
 
علی القحوم تاکید کرد: ما بی تردید به این تجاوزات پاسخ خواهیم داد و آمریکا و انگلیس نمی‌توانند مانع شوند و پاسخ ما دردناک خواهد بود. آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها باید میزان قدرت یمن و موشک‌های بالستیک آن را که به اهداف خود در دریا و اراضی اشغالی می‌رسد، درک کنند. آمریکا و انگلیس امروز تلاش می‌کنند تا برخی کشورها را وادار به ازسرگیری تجاوز خود به یمن کنند و ما تاکید می‌کنیم که به منبع هر تجاوزی پاسخ خواهیم داد.
 
عضو دفتر سیاسی انصارالله یمن گفت: جنگ با آمریکا و انگلیس امروز جنگ شرافت و کرامت است. یمن توانایی‌های بزرگی برای رویارویی دارد و متجاوزان باید منتظر پاسخ باشند. یمن تسلیم نمی‌شود و آمریکا و انگلیس در جهنم را به روی خود باز کرده‌اند. ما به کشورهای نزدیک توصیه می‌کنیم که مجددا وارد این تجاوز نشوند. یمن دست خود را برای صلح با کشورهای همجوار دراز کرده است اما در مقابل در پاسخ به هرگونه تجاوزی تاخیر نخواهد کرد.
 
در تازه‌ترین حملات متجاوزانه آمریکا و انگلیس در شب گذشته به استان‌های صنعا، الحدیده و تعز در یمن پنج نفر شهید و 17 نفر زخمی شده‌اند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان