با تخت خواب تاشو دیواری از کمبود جا خلاص شوید!

مبلمان: این روزها دیدن و شنیدن کلمه وسایل کم جا، مبلمان کم جا، مبلمان تاشو و خلاصه هر چیزی که علاج درد خانه ها و فضاهای کوچک باشد به سرعت هر کسی را به خودش جلب می کند، چرا که خانه ها امروزی به نسبت خانه هایی با فضای کوچک تر است که جواب گوی تعداد نفراتی که در ان زندگی می کنند نیست، به همین دلیل افراد سعی می کنند تا با کمک همین وسیله های کم جا و تاش ...

مبلمان: این روزها دیدن و شنیدن کلمه وسایل کم جا، مبلمان کم جا، مبلمان تاشو و خلاصه هر چیزی که علاج درد خانه ها و فضاهای کوچک باشد به سرعت هر کسی را به خودش جلب می کند، چرا که خانه ها امروزی به نسبت خانه هایی با فضای کوچک تر است که جواب گوی تعداد نفراتی که در ان زندگی می کنند نیست، به همین دلیل افراد سعی می کنند تا با کمک همین وسیله های کم جا و تاشو پتانسیل های فضا و دکوراسیون داخلی خانه را بالاتر ببرند. بیشتر این کمک هم در فضای اتاق خواب نیاز است، چرا که این اتاق خواب دیگر عملا فقط فضایی برای خوابیدن نیست و فعالیت های دیگری مانند انجام کارهای متفرقه نیز در آن صورت می گردد، بنابراین مبلمان های موجود در اتاق خواب باید قابلیت تبدیل شدن به نوع دیگری از مبلمان را داشته باشند. یا به نوعی از سطح اتاق برای مدت چند ساعت حذف شوند. 

برای این کار معمولا از تخت خواب تاشو دیواری استفاده می شود، که هم جزو وسایل کم جا محسوب می شود و هم بسیار کاربردی است، و ما هم می خواهیم در این مطلب به شما انواع مختلف این تخت خواب های تاشو دیواری را نشان دهیم و در این راه هم از تجربیات و پروژه های اجرا شده گروه کمجا چوبینکو ایران استفاده می کنیم تا مثال ها برای تان ملموس تر باشد، پس این مطلب جذاب را از دست ندهید و با چیدانه همراه باشید. 

تخت خواب تاشو دیواری به شما کمک می کند تا برای هر دو فرزندتان تخت خوابی راحت تهیه کنید بدون این که ذره ای از فضای بازی آن ها در اتاق خواب شان بکاهید. این تخت ها فقط فضای دیوار را اشغال می کنند. در زمان بسته بودنشان هم شبیه یک کمد به نظر می رسند. بسیار هم شیک و کاربردی هستند در کنار این تخت خواب ها هم می توانید میز تحریر هایشان را طراحی کنید و همه وسایل مورد نیازشان را به صورت ست در داخل اتاق داشته باشید. 

کسی چه می داند در پشت این کمد زیبا چه چیزی پنهان شده است؟ ممکن است وقتی آن را باز می کنید با یک تخت خواب تاشو دیواری گرم و نرم و مواجه شوید یا نه ممکن است با تعداد زیادی قفسه مواجه شوید که در داخل هر کدامشان یک چیزی قرار داده شده است. این کمد دیواری توسط گروه کمجا چوبینکو ایران طراحی و اجرا شده است. 

وقتی که دیگر به تخت خواب تان نیازی ندارید می توانید آن را به سادگی در دل دیوار جمع کنید. و آن را از دیدها پنهان کنید و سطح بازی برای رفت و آمد در اتاق خواب تان ایجاد کنید. همین انعطاف پذیری این امکان را به شما می دهد که از هر فضایی بتوانید بیشترین استفاده را ببرید. 

تخت خواب های تاشو دیواری می توانند به صورت عمودی و افقی طراحی شوند. این بسته به نظر شما و نوع پلان اتاق خواب تان بستگی دارد؛ عامل موثر دیگر ارتفاع سقف است. در عکس قبلی تخت خواب تاشو دیواری ای را دیدیم که به صورت عمودی قرار گرفته بود اما در همین عکس بالا شاهاد تخت خواب تاشو دیواری ای هستیم که به صورت افقی در دل دیوار قرار گرفته است و از فضای بالای آن به عنوان کمدهایی برای سر و سامان دادن به وسایل مورد استفاده شده است. 

تخت خواب ها تاشو همیشه برای شما اطمینان خاطر را به همراه خواهند داشت. چرا که همیشه خالتان راحت است که فضاهایی را در اختیار دارید که از آن ها می توانید استفاده کنید. اصلی ترین چالش زندگی در خانه های کوچک انبباری های دم دستی است که به داد خانم های خانه دار می رسد. تخت خواب های تاشو هم همین مسئولیت را بر عهده دارند. 

البته این فقط تخت خواب های تاشو دیواری نیستند که آرامش خاطر را برای شما به وجود می آورند و به شما کمک می کنند، وسایل کم جا مانند میزهای جلو مبلی ای که قابلیت تبدیل به میز های پذیرایی را دارند هم جزو این دسته محسوب می شوند. در محصولات گروه کمجا چوبینکو ایران می توانید تعداد زیادی از این محصولات را بیابید و آن ها را تهیه کنید، از جمله همین میزها را. 

این میزها هم مدل ها و انواع مختلفی دارند، یعنی در واقع همه وسایل کم جا و تاشویی که برای خانه های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند دارای انواع مختلفی هستند و می توانند متناسب با نیاز و فضای و دکوراسیون داخلی خانه شما طراحی و ساخته شوند. 

تخت خواب های تاشو دیواری برای اتاق کودک و نوجوان ها بسیار کارآمد است چرا که به کسری از ثانیه می تواند چهره بهم ریخته اتاق را به چهره ای منظم و آراسته تغییر داد. باید یکی از این تخت خواب های تاشو داشته باشید تا متوجه شوید که منظور من دقیقا چیست.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر و به دست آوردن اطلاعات تماس این گروه می توانید به وبسایت گروه کمجا چوبینکو ایران مراجعه نمایید. 

نویسنده: شمیم آقازاده ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان