باشگاه استقلال: نامه زدیم که ورزشگاه عوض شود/ پیکان زیر بار نرفت

در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و مسئولان برگزاری بازی برگزار شد، برخی از مسئولان با استدلال‌های ارائه شده موافقت خود را با تغییر مکان اعلام کردند

باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد طی دو نامه و یک جلسه خواهان تغییر محل برگزاری مصاف این تیم با پیکان شده ولی در نهایت باشگاه پیکان مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده است.

به گزارش ایرنا، باشگاه استقلال امروز (جمعه) درباره محل برگزاری بازی با پیکان بیانیه‌ای را صادر کرد.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

باشگاه استقلال در اقدامی قاطع، طی نامه‌های رسمی به دنبال برگزاری بازی خود با پیکان در ورزشگاهی عدالت‌آفرین و همچنین قضاوت داورانی بدون شائبه است.

در اولین اقدام، استقلال در نامه‌ای (مورخ 1403/3/6) خواهان برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد یا ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک شد تا ضمن رعایت عدالت، هواداران استقلال هم از مزایای برگزاری بازی در ورزشگاهی با امکانات مناسب بهره‌مند شوند.

در ادامه، با استناد به عدم تطابق ورزشگاه دستگردی با استانداردهای AFC و همچنین تغییر محل برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان به قزوین، استقلال طی نامه‌ای دیگر، بازهم خواستار تغییر ورزشگاه بازی خود شد (مورخ 1403/3/9).

در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و مسئولان برگزاری بازی برگزار شد، برخی از مسئولان با استدلال‌های ارائه شده موافقت خود را با تغییر مکان اعلام کردند. با این حال، باشگاه پیکان با این موضوع مخالفت کرد و عنوان داشت که تغییر محل برگزاری بازی با پرسپولیس با رضایت آن‌ها انجام شده و آن‌ها تمایلی به تغییر مکان بازی با استقلال ندارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان