«دنیای‌اقتصاد» از پیشنهادهای جدید سفر گزارش می‌دهد

تور تعطیلاتی ۹ استان

شماره روزنامه: ۶۰۲۲ تاریخ چاپ: ۱۴۰۳/۰۳/۱۲ ...

p18 copy

گیلان و اردبیل از جذاب‌ترین استان‌ها برای سفر در خردادماه هستند، از این رو طبیعی است که یکی از تورهای 3.5روزه تعریف‌شده به این مقصد باشد. این تور به ازای هر نفر، 7میلیون و 950هزار تومان هزینه دارد و اقامت آن یک شب اتوبوس و 2شب اقامتگاه بوم‌گردی است. حمل‌ونقل با اتوبوسVIP و پاترول بوده و در آن خدماتی نظیر بازدید از دریاچه نئور، پیاده‌روی از دریاچه نئور تا ییلاق سوباتان، گذر از منطقه باغ داگل، دره زیبای ساری داش (دره عقاب‌ها)، دورنمای آبشار ورزان، وقت آزاد برای عکاسی در بام سوباتان، پیاده‌روی اختیاری تا جنگل آلچالیق، بازار سوباتان، شب‌نشینی دور آتش، ‌3وعده صبحانه، 2وعده ناهار و 2وعده شام در نظر گرفته شده است.

کردستان از دیگر مقاصد تورهای گردشگری است که برای خرداد هواداران زیادی دارد. هزینه تور 3.5روزه به این استان به ازای هر توریست به 7میلیون و 888هزار تومان می‌رسد و اقامت آن یک‌شب اتوبوس و 2شب هتل‌آپارتمان خواهد بود. در این تور که برای منطقه اورامان تخت از مینی‌بوس استفاده شده و بقیه موارد با اتوبوسVIP خواهد بود، بازدید از روستای طبقاتی پالنگان، قایق‌سواری در دریاچه زریوار، خرید از بازار مریوان، بازدید از روستای سنگی اورامان تخت، بازدید از آرامگاه پیر شالیار، گردنه ژالانه، قرآن قدیمی نگل، روستای سلین، قایق‌سواری در رودخانه سیروان گنجانده شده و 3وعده صبحانه و 2وعده ناهار با تور است.

دو استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد هم به واسطه قرار گرفتن کوهستان دنا و مناطق خوش آب و هوا پذیرای بسیاری از گردشگران هستند. یکی از تورهای تعریف‌شده به این استان 3.5روزه است و به ازای هر گردشگر 8میلیون و 300هزار تومان هزینه دارد. اقامت این تور یک‌شب اتوبوس و 2شب هتل 4ستاره است. در این تور که حمل‌ونقل آن با اتوبوسVIP و نیسان است، خدماتی مانند پیمایش تنگ زیبای براق، پیاده‌روی و عکاسی در تنگ بستانک (بهشت گمشده)، آبشار مارگون، دیدن کردن از آبشار زیبای تامرادی، پل پاتاوه، غار ده شیخ، چشمه میشی، ارتفاعات کوه گل دنا به همراه 3وعده صبحانه، 2وعده ناهار لحاظ شده است.

آذربایجان‌غربی از دیگر استان‌های جذاب برای سفر در خرداد است. تور 3.5روزه به این مقصد 8میلیون و 450هزار تومان به ازای هر گردشگر هزینه دارد. اقامت این تور یک شب اتوبوس و 2شب هتل 4ستاره است. اتوبوسVIP و لندرور برای حمل‌ونقل در نظر گرفته شده است و بازدید از سد بارون، کلیسای زور زور، منشورهای بازالتی ماکو، کلیسای تادئوس (قره کلیسا)، بنای یادبود چالدران، آبشار سوله دوکل، دریاچه زیبای مام شیخ (دالامپر)، دریاچه زیبای ارومیه در کنار‌ 3وعده صبحانه و 2وعده ناهار عرضه می‌‌شود.

استان سمنان و ارتفاعات آن به واسطه نزدیکی به تهران برای بسیاری از آژانس‌های گردشگری جذاب است. یکی از این تورهای 2.5روزه 4میلیون و 790هزار تومان هزینه دارد، اقامت این سفر یک‌شب اتوبوس و یک‌شب اقامتگاه بوم‌گردی است. در این تور که با اتوبوسVIP و مینی‌بوس انجام می‌شود، خدماتی نظیر بازدید از آرامگاه شیخ ابوالحسن خرقانی، بازدید از فضای بیرونی آرامگاه بایزید بسطامی، آبشار مجن، برج غازانه (کاشانه)، جنگل‌پیمایی در جنگل‌های ثبت جهانی هیرکانی، 2وعده صبحانه، 2وعده ناهار و یک وعده شام در نظر گرفته شده است.

تور اسب‌سواری در گیلان از جمله تورهای متفاوتی است که برخی آژانس‌های گردشگری تعریف کرده‌اند. در این تور 2.5روزه که هزینه‌اش به 8میلیون و 990هزار تومان می‌رسد و اقامت آن یک‌شب اتوبوس و یک‌شب اقامتگاه بوم‌گردی است، ضمن آموزش اولیه سوارکاری با اسب، بازدید از فسیل زنده جهان جنگل‌های هیرکانی و دیدن گونه‌های مختلف گیاهی، روستای هردشت، منطقه مریم گلشن، ییلاق زیبای سوباتان، بازار سوباتان، 2وعده صبحانه، 2وعده ناهار و یک وعده شام لحاظ شده است. حمل‌ونقل این تور با اتوبوسVIP و پاترول است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان