آخرین جزییات از ۸ کوهنورد گمشده اصفهانی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با بیان اینکه قبلا آتش نشانی، توصیه‌هایی را در مورد کوهنوردی داشته، تاکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند که هیچ گاه بدون اطلاع کافی از مسیر صعود و فرود اقدام به کوهنوردی نکرده و به نحوی برنامه ریزی کنند که به تاریکی شب برخورد نکنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: هشت آقا و خانم کوهنورد اصفهانی که در کوه‌های منطقه درین کاشان گرفتار شده بود، با تلاش مامورین امداد و نجات کوهستان این سازمان نجات یافتند.

روح الله فدائی افزود: در پی تماس با سامانه 125 این سازمان در ساعت 20:34 دقیقه امروز 11 خرداد، تیم آتش نشانی از ایستگاه شماره 6 سازمان و تیم‌های عملیاتی هلال احمر سریعا به محل حادثه در سیاه کوه اعزام شدند.

به گزارش ایرنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: این افراد که به علت تاریکی شب و گم کردن مسیر برگشت قادر به ادامه مسیر نبودند در شرایط ایمن تا پای کوه همراهی شدند.

وی با بیان اینکه قبلا آتش نشانی، توصیه‌هایی را در مورد کوهنوردی داشته، تاکید کرد: شهروندان توجه داشته باشند که هیچ گاه بدون اطلاع کافی از مسیر صعود و فرود اقدام به کوهنوردی نکرده و به نحوی برنامه ریزی کنند که به تاریکی شب برخورد نکنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان