توصیه جدی به تهرانی‌ها؛ مراقب وزش باد امروز باشید

یزدی مهر با بیان اینکه منطقه اثر این مخاطره برای کل استان تهران به ویژه نیمه غربی، جنوبی و ارتفاعات استان پیش بینی شده است گفت: توصیه مدیریت بحران در موارد احتمال وقوع باد شدید استحکام سازه‌های سست و موقت مثل داربست‌ها و عدم استقرار در مکان‌های مرتفع مثل برج‌ها و دکل‌ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال وزش باد شدید در استان به ویژه نیمه غربی، جنوبی و ارتفاعات هشدار داد و گفت: استحکام سازه‌های سست و موقت بررسی شود.

حامد یزدی مهر، عصر دوشنبه از صدور هشدار زرد وزش باد شدید همراه با خیزش گردو خاک در استان تهران خبر داد و اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی این مخاطره از عصر امروز دوشنبه هفتم آغاز و تا روز چهارشنبه نهم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

یزدی مهر در ادامه با بیان اینکه منطقه اثر این مخاطره برای کل استان تهران به ویژه نیمه غربی، جنوبی و ارتفاعات استان پیش بینی شده است گفت: توصیه مدیریت بحران در موارد احتمال وقوع باد شدید استحکام سازه‌های سست و موقت مثل داربست‌ها و عدم استقرار در مکان‌های مرتفع مثل برج‌ها و دکل‌ها است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت اجتناب از پرواز گلایدر و هواپیماهای سبک در زمان هشدار وزش باد تاکید کرد و افزود: از همه مردم عزیز می‌خواهیم از توقف کار درختان و سازه‌های نیمه تمام به طور جدی خودداری کنند.

وی توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودها نیز مخاطره آمیز است داست و به همه ذینعان توصیه می‌شود در انجام امور عمرانی احتیاط لازم را داشته باشند.‌

یزدی مهر در خصوص مستحکم سازی پوشش گلخانه‌ها نیز هشدار داد و بیان کرد: هشدار زرد هواشناسی به همه دستگاه‌ها برای اتخاذ تمهیدات لازم ابلاغ شده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان