اشک‌های رونالدو از بغض ناکامی یا نگرانی مصدومیت؟ (+فیلم)

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر، شب گذشته در فینال جام حذفی عربستان طعم تلخ شکست را مقابل الهلال چشید و اشک‌های او در زمین بازی و پس از آن، سوالی بزرگ را در ذهن هوادارانش ایجاد کرد.

دلیل گریه‌های کریستیانو ورنالدو فوق ستاره پرتغالی تیم فوتبال النصر عربستان مشخص شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال النصر عربستان شب گذشته در چارچوب فینال جام حذفی عربستان مقابل الهلال قرار گرفت که در نهایت این دیدار جنجالی که 3 بازیکن اخراجی نیز داشت با برتری الهلال به لطف درخشش یاسین بونو دروازه‌بان این تیم به پایان رسید.

اشک‌های رونالدو از بغض ناکامی یا نگرانی مصدومیت؟ (+فیلم)

فوق ستاره پرتغالی بعد از بازی از شکست بسیار ناراحت بود و برای دقایقی اشک ریخت تا ناراحتی شدیدش را از این شکست نشان دهد. او در دایره مرکزی زمین ابتدا دراز کشید و دستانش را مقابل چشمانش گرفت تا کسی اشک‌های او را نبیند. اشک‌های رونالدو به اینجا ختم نشد و او حتی وقتی بر روی نیمکت نشسته بود تا مراسم اهدا جام برگزار شود نیز در حال گریه کردن بود.

ویدویی از لحظه خروج رونالدو از ورزشگاه منتشر شده که نشان می‌دهد شاید دلیل گریه‌های او تنها شکست نبوده و احتمالا رونالدو دچار مصدومیت شده و شاید این مصدومیت باعث شود تا رونالدو نتواند تیم ملی پرتغال را در جام ملت‌های اروپا همراهی کند. این رقابت‌ها از 25 خرداد آغاز می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان