دوباره شهریار! مغانلو برای دومین سال متوالی در آستانه آقای گلی لیگ برتر

شهریار مغانلو، مهاجم گلزن سپاهان، بار دیگر شاهکار خود را تکرار کرد و برای دومین سال متوالی در آستانه کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

شهریار مغانلو بازیکن تیم فوتبال سپاهان در آستانه کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال برای دومین سال پیاپی است.

به گزارش فارس از اصفهان، هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد و قهرمان بیست و سومین دوره لیگ برتر معرفی خواهد شد.

تیم فوتبال سپاهان نیز در ورزشگاه نقش‌جهان میزبان شمس‌آذر قزوین است و در پایان لیگ را با رتبه سومی به پایان خواهد رساند.

در این بین اما شهریار مغانلو مهاجم طلایی‌پوشان با 16 گل در صدر جدول گلزنان لیگ برتر است و با توجه به فاصله 6 گل با نفرات دوم، آقای گل این فصل لیگ برتر خواهد شد.

مغانلو که سال گذشته نیز با 12 گل این عنوان را به دست آورده بود، دومین سال پیاپی آقای گل لیگ برتر می‌شود و از این حیث در کنار رضا عنایتی و مهدی طارمی قرار خواهد گرفت.

عنایتی در چهار و پنجمین دوره لیگ برتر با حضور در استقلال به صورت پیاپی آقای گل لیگ برتر شد، مهدی طارمی نیز در پانزده و شانزدهمین دوره لیگ برتر با حضور در پرسپولیس این عنوان را به صورت پیاپی به دست آورد.

البته این برای ششمین بار در تاریخ لیگ برتر است که یک بازیکن از سپاهان آقای گل لیگ برتر می‌شود و سپاهان از این حیث از پرسپولیس و استقلال که تاکنون به ترتیب 5 و 4 آقای گل داشته‌اند، پیشی می‌گیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان