نبرد نفس‌گیر در اهواز! استقلال خوزستان در جدالی حیاتی برای بقا به مصاف هوادار می‌رود

استقلال خوزستان در یک نبرد نفس‌گیر و حیاتی برای بقا در لیگ برتر، امشب در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هوادار تهران می‌رود.

تیم فوتبال استقلال خوزستان در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور مقابل تیم هوادار صف آرایی می‌کند.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در حالی امشب به ایستگاه پایانی خود می رسد که تکلیف تیم قهرمان و همچنین دومین تیم سقوط کننده پس از صنعت نفت آبادان نیز مشخص خواهد شد.

در بالای جدول 2 تیم استقلال و پرسپولیس، هفته ها بر سر کورس قهرمانی با یکدیگر می‌جنگند همچنین در پایین جدول رقابت تنگاتنگی میان سه تیم فولاد، استقلال خوزستان و پیکان وجود داشته و یکی از این سه تیم راهی لیگ دسته یک می‌شود.

تیم پیکان برای بقا در لیگ تنها با گرفتن یک امتیاز مقابل استقلال، در لیگ می‌ماند اما در صورت باخت مقابل شاگردان نکونام و برد یا تساوی فولاد و همچنین پیروزی استقلال خوزستان، خودروسازان به دسته اول فوتبال ایران سقوط می‌کنند.

نبرد نفس‌گیر در اهواز! استقلال خوزستان در جدالی حیاتی برای بقا به مصاف هوادار می‌رود

تیم استقلال خوزستان اگرچه در رده پانزدهم جدول رده بندی قرار داشته اما در هفته پایانی مسابقات مقابل تیم هوادار بی انگیزه آن هم در اهواز قرار می گیرد و در صورت پیروزی مقابل این تیم از شانس بالایی برای بقا در لیگ برخوردار است.

بی شک هفته پایانی لیگ امسال یکی از هیجان انگیزترین دوره های لیگ است چرا که شاگردان سیروس پورموسوی به جز خودشان باید چشم‌انتظار 2 مسابقه دیگر هم باشند. تیم استقلال خوزستان در مرحله اول باید از سد میهمانش یعنی هوادار بگذرد که این اتفاق آن هم با حضور هواداران خوزستانی دور از دسترس نیست. 

آبی های خوزستان با پیروزی در بازی با هوادار، 28 امتیازی شده و در صورت باخت پیکان مقابل استقلال و امتیاز از دست دادن فولاد در بازی همزمان با نساجی، در لیگ برتر باقی می‌مانند در غیر این صورت راهی لیگ پایین‌تر می‌شوند.

تیم استقلال خوزستان با 28 گل زده از خط حمله بسیار خوبی بهره می‌برد و این موضوع بزرگترین امید سیروس پورموسوی برای موفقیت در جدال با هوادار است اگرچه آبی‌های خوزستان به همان اندازه در خط دفاعی عملکرد بسیار ضعیفی داشته و از این بابت باید مراقب باشند.

نبرد نفس‌گیر در اهواز! استقلال خوزستان در جدالی حیاتی برای بقا به مصاف هوادار می‌رود

سیدسیروس پورموسوی و بازیکنان استقلال خوزستان معتقد هستند که در لیگ برتر باقی مانده و برای رسیدن به این مهم به حمایت همه جانبه فوتبال دوستان خوزستانی نیاز دارند.

تیم استقلال خوزستان پس از 6 فصل دوری از مسابقات لیگ برتر، سال قبل با برد پرگل مقابل تیم آرمان گهر مجوز حضور در لیگ برتر را کسب کرد، حال باید دید که تجربه تلخ سقوط به لیگ پایین تر مجددا برای آبی های خوزستان تکرار می‌شود.

این روزها هوای اهواز به شدت گرم بوده و این موضوع روی بازی هر 2 تیم به ویژه تیم هوادار اثرگذار خواهد بود.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و هوادار از ساعت 19 امروز شنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان