نبردی برای بقا! فولاد در جدالی نفس‌گیر با نساجی به مصاف سرنوشت می‌رود

تیم فوتبال فولاد خوزستان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر، امشب در قائمشهر به مصاف نساجی مازندران می‌رود. این دیدار سرنوشت‌ساز، تکلیف دومین تیم سقوط‌کننده به لیگ یک را مشخص خواهد کرد.

 تیم فوتبال فولاد خوزستان در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال کشور مقابل نساجی قرار می گیرد تا سرنوشت تیم دوم سقوط کننده به لیگ یک را مشخص کند.

به گزارش ایرنا، تیم فولاد خوزستان در شرایطی یکی از گزینه‌های سقوط محسوب می‌شود که شاید خوش‌بین ترین هوادار فوتبال این اتفاق را پیش‌بینی نمی‌کرد. نمایش ضعیف فولادی‌ها طی هفته‌های اخیر که نمونه بارز آن، بازی مقابل پیکان در هفته قبل بود آنها را به انتهای جدول نزدیک کرد.

عملکرد ضعیف هر سه نماینده خوزستان در این فصل از رقابت های لیگ برتر، جای هیچ شک و تردیدی را باقی نمی‌گذارد و باید لیگ بیست و سوم را نقطه تاریکی در فوتبال خوزستان دانست.

فوتبال خوزستان زمانی سردمدار فوتبال کشور بود و تمام فوتبالی‌ها آرزوی حضور در تیم‌های این خطه را داشتند اما اکنون چه بر سر این فوتبال آمده که تیم‌های کم نام و نشان به راحتی با دست پر از خوزستان خارج می‌شوند.

نبردی برای بقا! فولاد در جدالی نفس‌گیر با نساجی به مصاف سرنوشت می‌رود

در 23 دوره‌ای که از لیگ برتر می‌گذرد، هیچ‌وقت سه تیم از خوزستان در انتهای جدول قرار نگرفته بودند و تاسف بارتر اینکه یکی از آنها 2 هفته مانده به پایان مسابقات سقوط می‌کند؛تراژدی غم‌انگیزی که این روزها در فوتبال خوزستان به چشم می‌خورد.

بی شک برای هوادار فوتبال فهم خوزستانی که روزها و شب ها با این ورزش زندگی می‌کند قابل قبول نیست که تیم محبوبش(فولاد و استقلال خوزستان) در کنار نفت آبادان، راهی لیگ پایین تر شود.

شاگردان عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی در تیم های فولاد و استقلال خوزستان، باید به عشق خوزستان و خوشحالی مردم این خطه بجنگند و از سهمیه ‌های این استان دفاع کنند، چیزی که امشب بیش از هر چیز دیگری به آن نیاز است.

فولادی‌ها که از روز پنجشنبه اردوی خود را در مازندران برپا کرده‌اند شب قبل آخرین تمرین خود پیش از دیدار با نساجی را در شهر بابلسر برگزار کردند و آماده مسابقه حساس با نساجی هستند.

نبردی برای بقا! فولاد در جدالی نفس‌گیر با نساجی به مصاف سرنوشت می‌رود

شهاب گردان گلر باتجربه فولادی ها که پس از دیدار با نساجی از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند، بی‌شک نقش تعیین کننده‌ای در این بازی داشته و در صورت بسته نگه داشتن دروازه سرخپوشان کار بسیار بزرگی انجام داده است.

تیم فولاد خوزستان با شکست دادن نساجی، فارغ از هر نتیجه‌ای می‌تواند مسیر خود را در فصل بعدی رقابت ها ادامه دهد اما تساوی و شکست سرخ پوشان اهوازی، وضعیت این تیم را دگرگون می‌کند.

اگر شاگردان ویسی بازی را به نساجی واگذار کنند، تیم پیکان تحت هر شرایطی بالاتر از فولاد فصل را تمام می‌کند همچنین برد آبی پوشان خوزستانی‌ باعث می‌شود تا تیم فولاد به رده پانزدهم و در نهایت لیگ یک سقوط کند.

اما تساوی تیم استقلال خوزستان در بازی با هوادار سبب می‌شود که تیم فولاد به دلیل عملکرد بهتر در بازی‌های رو در رو، در لیگ برتر باقی بماند.

بازیکنان تیم فولاد به خوبی می‌دانند که دیدار آنها با نساجی حکم مرگ و زندگی را داشته و تحت هر شرایطی محکوم به برد در این دیدار هستند تا ضمن خوشحالی هواداران خود برای فصل آتی برنامه ریزی کنند.

دیدار تیم‌های نساجی و فولاد از ساعت 19 امشب شنبه در قائمشهر برگزار خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان