آمادگی کامل برای اهدای جام به قهرمان لیگ برتر در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی

سازمان لیگ فوتبال ایران برای برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جام به تیم قهرمان لیگ بیست و سوم در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی آمادگی کامل دارد.

مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: برای برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جام به تیم قهرمان در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی آمادگی کامل داریم.

به گزارش فارس، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ فوتبال ایران اظهار داشت: برای برگزاری مطلوب مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره لیگ برتر آمادگی کامل داریم و دو جام قهرمانی و دو سری مدال قهرمانی یکسان تهیه شده است همچنین دو سکوی یکسان قهرمانی در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی ساخته شده که روی یکی لوگوی باشگاه استقلال و روی سکوی دیگر  لوگوی باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است.

وی ادامه داد: مسئولان ارشد فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال نیز در هیچ کدام از دو ورزشگاه حاضر نخواهند شد و بعد از تعیین تیم قهرمان برای برگزاری مراسم اهدای جام در  ورزشگاه تیم قهرمان حضور خواهند شد.

برگزاری جشن قهرمان لیگ برتر بدون نورافشانی

وی افزود: دو تیم اجرایی کامل در دو  ورزشگاه مستقر خواهند شد تا مراسم اختتامیه به بهترین شکل ممکن برگزار شود البته با توجه به نزدیکی به ایام 14 و 15 خرداد و سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد مراسم اهدای جام بدون نورافشانی و با انجام کاغذپاشی به رنگ تیم قهرمان انجام خواهد شد. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان