فولاد با گل انصاری در قائمشهر ماندگار شد؛ نساجی به رده یازدهم بسنده کرد

در آخرین دیدار هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال ایران، فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر نساجی مازندران را شکست داد و از سقوط به لیگ آزادگان نجات پیدا کرد.

آخرین مسابقه نساجی مازندران در لیگ بیست‌وسوم با ثبت پانزدهمین شکست نساجی پایان یافت و فولاد خوزستان توانست با یک برد مهم خارج از خانه در لیگ برتر ماندگار شود.

به گزارش ایرنا، هفته سی‌اُم و پایانی بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال کشور امشب با انجام همزمان هر هشت مسابقه برگزار شد که در یکی از این مسابقات تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و فولاد خوزستان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و خوزستانی‌ها توانستند با تک گل ساسان انصاری بهترین گلزن این فصل‌شان پیروز مسابقه باشند و از سقوط به لیگ آزادگان فرار کنند.

ساکت الهامی نساجی را با سیستم 2-4-4 و ترکیب ثابت لوان پولی، امیرمهدی جانملکی، امیر محمد هوشمند، سعید آقایی، مهرداد عبدی، منصور باقری، سعید غلامعلی بیگی، حسین زامهران، محمدرضا عباسی، محمدرضا حسینی و محمدرضا آزادی به زمین فرستاد.

فولاد هم به سرمربیگری عبدالله ویسی با سیستم 2-4-4 و ترکیب ثابت شهاب گردان، شاهین توکلی، موسی کولیبالی، وحید حیدریه، مجتبی نجاریان، لوکاس کاندیدو، احسان پهلوان، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، محمد عسکری و لوسیانو پریرا وارد زمین شد.

بازی با تکاپوی هر 2 تیم برای گلزنی آغاز شد و نساجی که خیال آسوده‌ای برای بقا در لیگ داشت و از حضور پرشور هواداران نیز بهره می‌برد با آرامش بیشتری برای رسیدن به دروازه حریف توپ و میدان را در اختیار داشت. نخستین موقعیت مسابقه دقیقه 15 با نفوذ از راست حسین زامهران و شوت او به سمت دروازه فولاد رقم خورد که شهاب گردان این موقعیت را مهار کرد.

دومین موقعیت بازی در نیمه نخست نیز با شوت از راه دور وحید حیدریه به سمت دروازه نساجی ایجاد شد که لوآن پولی ضربه او را مهار کرد.

عمده دقایق بازی در نیمه نخست با وجود برنامه‌ریزی 2 تیم برای حمله در میانه زمین دنبال شد و در نهایت این نیمه بدون گل پایان یافت.

در نیمه دوم فولادی‌ها حملات بیشتری روی دروازه نساجی را تدارک دیدند. اما پیش از رسیدن به محوطه جریمه نساجی حملات این تیم توسط خط دفاع نساجی خنثی شد.

روی فشار تیم فولاد در دقیقه 62 خط دفاع نساجی دچار اشتباه شد و ساسان انصاری را در موقعیت گلزنی قرار داد اما این موقعیت توسط انصاری به گل تبدیل نشد.

فولاد در دقیقه 70 نیز با حرکت عادل آرغند که در نیمه دوم به میدان آمد این بازیکن صاحب موقعیت شد و ضربه او از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت.

دقیقه 83 ساسان انصاری روی یک پاس عمقی در محوطه جریمه نساجی صاحب موقعیت شد و توانست دروازه نساجی را باز کند تا گل پیروزی‌بخش خوزستانی‌ها در قائمشهر ثبت شود.

تلاش‌های نساجی برای جبران و زدن گل تساوی نتیجه‌ای نداشت و در نهایت این مسابقه با پیروزی فولاد به پایان رسید. نساجی با این نتیجه 29 امتیازی ماند و فصل را در رتبه یازدهم جدول به پایان رساند و فولاد هم با قرار گرفتن در رتبه سیزدهم جدول در لیگ برتر ماندگار شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان