استقلال خوزستان با دبل شوشتری و گلزنی ساویو، هوادار را مغلوب کرد و در لیگ برتر ماند

تیم فوتبال استقلال خوزستان در یک دیدار نفس‌گیر و حیاتی، در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، با نتیجه ۳ بر ۱ هوادار را مغلوب کرد و از سقوط به لیگ دسته اول نجات یافت.

تیم فوتبال استقلال خوزستان موفق شد در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه 3 بر یک هوادار را مغلوب کرده و در لیگ برتر بماند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های استقلال خوزستان و هوادار در چارچوب هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار شد که در نهایت با برتری 3 بر یک استقلال خوزستان به پایان رسید.

استقلال خوزستان که برای بقا در لیگ‌ برتر محکوم به برتری در این دیدار بود موفق شد در دقیقه 32 به گل اول خود دست پیدا کند. پرتاب اوت محمد آبشک با گل به خودی امین پورعلی وارد دروازه هوادار شد.

خوزستانی‌ها در ابتدا نیمه دوم و در دقیقه 46 گل دوم را به ثمر رساندند. حرکت آبشک توپ را به شوشتری رساند و او با چرخش و کنترل توپ در محوطه جریمه، گلزنی کرد.

هوادار موفق شد در دقیقه 53 یکی از گل‌ها را جبران کند. ارسال مستقیم محبی پس از دفع ناقص گروسیان، به اشتباه وارد دروازه خودی شد. استقلال خوزستان در دقیقه 63 موفق شد توسط ساویو روبرتو به زیبایی برای سومین‌بار دروازه هوادار را باز کند.

استقلال خوزستان با این نتیجه و به لطف شکست پیکان مقابل استقلال تهران با 28 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفت و در لیگ برتر باقی ماند. در مقابل هوادار با 29 امتیاز در رتبه سیزدهم قرار گرفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان