کلاهبرداری با فروش حواله خودرو

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی بیش از ۷۰ شاکی در این پرونده کلاهبرداری : در این خصوص زوج متهم که از اعضای اصلی پرونده هستند در عملیات مشترک پایگاه پلیس آگاهی مرکز استان و پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از انهدام باند کلاهبرداری میلیاردی با ترفند فروش حواله خودرو به ارزش 1500میلیارد ریال در شهرستان ساری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر کلاهبرداری از آن‌ها با ترفند فروش حواله خودرو در شهرستان ساری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی و تحقیقات گسترده پلیسی از مالباختگان مشخص شد، افرادی زیر پوشش یک شرکت بازرگانی خودرو اقدام به فروش حواله فروش خودرو کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی بیش از 70 شاکی در این پرونده کلاهبرداری، افزود: در این خصوص زوج متهم که از اعضای اصلی پرونده هستند در عملیات مشترک پایگاه پلیس آگاهی مرکز استان و پلیس آگاهی استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار مفخمی با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی از کشف کلاهبرداری 1500 میلیارد ریالی در این پرونده خبر داد و افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان