فوت کودک ۷ ساله در پی برخورد با قطار در قزوین

سرهنگ بهرام منصوری بعدازظهر شنبه اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک رام قطار مسافربری با عابر پیاده در محدوده شهر شریف آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

 فرمانده انتظامی البرز از جان باختن دختر هفت ساله در اثر برخورد با قطار مسافربری در محدوده شهر شریف آباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهرام منصوری بعدازظهر شنبه اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر برخورد یک رام قطار مسافربری با عابر پیاده در محدوده شهر شریف آباد، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از بررسی ماموران مشخص شد دختر بچه هفت ساله ای هنگام عبور از عرض ریل با قطار مسافربری برخورد و در اثر شدت جراحت های وارده در دم فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه کارشناسان علت بروز حادثه را ورود غیرمجاز عابر به حریم ریلی راه آهن اعلام کرده اند، از تمام ساکنان اطراف ریل خواست تا از تردد در مسیر ریلی راه آهن خودداری کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین هم از دستگیری چهار حفار غیرمجاز و کشف یک دستگاه فلزیاب توسط ماموران پاسگاه انتظامی رجایی دشت بخش رودبار الموت شرقی خبر داد.

سرهنگ داود عبدالمالکی تصریح کرد: ماموران گشت انتظامی پاسگاه رجایی دشت، هنگام انجام ماموریت گشت زنی در حوزه استحفاظی خود متوجه حضور چهار نفر حین کندو کاو و دستیابی به آثار باستانی در زمین های معروف به شاهکوه در اطراف دهستان رجایی دشت شدند که بلافاصله مراتب بررسی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با حضور در محل، چهار حفار را هنگام ارزیابی منطقه با دستگاه فلزیاب و حفاری غیرمجاز دستگیر و از آنان آلات و ادوات حفاری به همراه یک دستگاه فلزیاب و متعلقات آن را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در این ماموریت ماموران حفاران غیرمجاز را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل دادند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان