وینیسیوس: قهرمانی با رئال مهم‌تر از توپ طلاست

ستاره برزیلی رئال مادرید می‌گوید که تمام تمرکزش روی فینال لیگ قهرمانان اروپا است و قهرمانی با تیمش را به کسب توپ طلا ترجیح می‌دهد.

ستاره برزیلی رئال مادرید تاکید کرد که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برایش مهم‌تر از کسب توپ طلاست.

به گزارش ایسنا، وینیسیوس جونیور در فصل جاری عملکرد خیره‌کننده‌ای در رئال مادرید داشته و در بهترین دوران فوتبالش به سر می‌برد.

این مهاجم جوان برزیلی یکی از گزینه‌های اصلی کسب توپ طلا در سال جاری است. او چنانچه بتواند زمینه‌ساز قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا باشد به احتمال بسیار زیاد این جایزه بزرگ را به دست می‌آورد.

به نوشته اسپورت، وینیسیوس اینگونه به نزدیک‌شدنش به توپ طلا واکنش نشان داد: به این موضوع فکر نکرده‌ام؛ چرا که تمام تمرکزم روی فینال لیگ قهرمانان اروپاست. قهرمانی در لیگ قهرمانان را به توپ طلا ترجیح می‌دهم.

او درباره آمادگی‌اش برای بازی فینال گفت: شرایط تیم و من خوب است. آماده‌ام تا در هر پستی که سرمربی تیم می‌گوید به میدان بروم. آنچلوتی من را تغییر داد و به همین خاطر با صحبت‌های او - هر چه باشد -  مشکلی ندارم. او مدت‌ها پیش به من گفت می‌توانم به یک بازیکن گلزن تبدیل شوم و حال اینگونه شده است و می‌توانم حتی به عنوان مهاجم نوک هم بازی کنم. می‌خواهم مانند تونی کروس تا آخرین روز دوران فوتبالم پیشرفت کنم و بهتر شوم.

وینیسیوس در 23 بازی اخیرش با پیراهن رئال مادرید 17 گل به ثمر رسانده است. او سهم بسزایی در صعود رئال به فینال لیگ قهرمانان اروپا داشته است و اوج درخشش او به دیدار رفت برابر بایرن‌مونیخ در نیمه‌نهایی برمی‌گردد که دبل کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان