حجازی: به پرسپولیس تبریک می‌گویم، اما کاش این قهرمانی قشنگ‌تر می‌شد!

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، با تبریک قهرمانی به پرسپولیس، عنوان کرد که "کاش این قهرمانی یک ذره قشنگ‌تر می‌شد."

 سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: به تیمی که قهرمان می‌شود باید تبریک گفت اما کاش این قهرمانی یک ذره قشنگ‌تر می‌شد.

به گزارش تسنیم، آتیلا حجازی بعد از پایان مسابقات لیگ برتر با اشاره به گل پرسپولیس برابر مس رفسنجان گفت: سایت‌ها را نگاه کردیم و نظرات کارشناسان را دیدیم و پرسیدیم. حرف‌های دیگری زده می‌شود که نمی‌خواهم بازش کنم. امیدوارم این اتفاقات نیفتید. ما تیم مظلومی در فوتبال ایران هستیم.

"در فوتبال دنیا پس از قهرمانی یک تیم معمولاً رقبای آن تیم نیز این قهرمانی را تبریک می‌گویند. در فوتبال ایران می‌شود این انتظار را داشت که باشگاه استقلال قهرمانی پرسپولیس را تبریک بگوید." وی در پاسخ به این سوال گفت: باید به تیمی که قهرمان می‌شود تبریک گفت، اما کاش یک ذره این قهرمانی قشنگ‌تر می‌شد. در هر حال مبارک‌شان باشد.

وی افزود: امیدوارم در لیگ نخبگان، هم استقلال و هم پرسپولیس نمایندگان شایسته‌ای برای فوتبال ایران باشند؛ چون بازی‌ها بسیار مهم است. به هواداران قول می‌دهم استقلال متفاوتی از این فصل خواهید دید و دیگر از مشکلاتی که از ابتدای فصل گریبانگیر بچه‌ها بود، خبری نخواهد بود. اگر خودم حضور داشته باشم صددرصد این نوید را خواهم داد که در پی ساختن یک تیم رویایی خواهم بود.

سرپرست استقلال در خصوص حضور شهریاری نماینده تام الاختیار هولدینگ خلیج فارس بعد از پایان مسابقه در زمین گفت: صحبت‌ها قبلاً انجام شده و ایشان نیز به بچه‌ها تبریک گفتند. با یکسری عوامل نمی‌شود جنگید. بچه‌ها تلاش خود را کردند و متاسفانه آن چیزی که می‌خواستیم اتفاق نیفتاد.

حجازی در خصوص اینکه از تکرار اشتباهات داوری به ضرر استقلال خسته نشده است، گفت: اینکه اتفاقات تکرار می‌شود خسته کننده می‌شود. وقتی بچه‌ها می‌خواستند وارد زمین شوند شاداب نبودند.  از لحاظ روحی و روانی کادرفنی آماده‌شان کرد تا تمام تمرکزشان روی بازی خودمان باشد، اما فکرها قطعاً درگیر خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که این اشتباهات در زمان حضور او به عنوان بازیکن نیز وجود داشت، گفت: آن موقع به این شدت که همه تیم‌ها شاکی باشند نبود. یک بازی یک صحنه شبهه برانگیز بود که به آن رسیدگی می‌شد و این حجم از شکایت نبود. تا زمانی که VAR در فوتبال ما نیاید این اتفاقات همیشه می‌افتد و هیچ کاری هم نمی‌شود کرد.

سرپرست استقلال در خصوص برنامه‌های این تیم برای فصل آینده گفت: نیاز اصلی استقلال تقویت تیم است. مدیریت هولدینگ همه جوره از تیم حمایت خواهد کرد تا تیم خوبی ببندیم.

حجازی در خصوص اینکه نکونام لیستی برای فصل آینده ارائه داده است، گفت: هیچ لیست ورودی و خروجی نداشتیم و هنوز  تصمیم گیری نشده است.

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد برخی صحنه‌ها نیاز به VAR ندارد، گفت: صحنه‌ای که در رختکن می‌بینیم احتیاجی به VAR ندارد و مشخص است. ادعای حرفه‌ای بودن داریم که به نظر من نیستم. استادیوم  امروز را می‌بیند که زمین چمن فوق‌العاده و بی‌نظیر است، اما در شأن فوتبال ایران نیست اینجا بازی برگزار شود. سرویس بهداشتی و رختکن‌ها را ببینید که اصلاً قابل مقایسه با قطر، امارات و عربستان نیست. اینها باید درست شود. باید میکسدزون، اتاق ناظران و اتاق دوپینگ خوب داشته باشیم. 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان