دستگیری ۷ عضو اصلی شبکه قاچاق مواد مخدر در کشور

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این دو باند محموله‌های عمده مواد مخدر را از کشور افغانستان به صورت مسلحانه به داخل کشور وارد کرده و از طریق کویر به استان‌های مرکزی کشور منتقل می‌کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از انهدام باند قاچاق مسلحانه مواد مخدر خبر داد و گفت: در این عملیات بیش از 5 تن انواع مواد مخدر کشف شد و 7 نفر از اعضای اصلی شبکه دستگیر شدند.

به گزارش برنا، سردار ایرج کاکاوند رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با تاکید فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برخورد جدی با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، امسال اولویت اصلی اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر، مبارزه قاطع و همه جانبه با باندها و گروه‌های مسلحانه حمل و قاچاق مواد مخدر قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: مأموران پلیس پس از چند ماه اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، ضربه سنگینی به دو باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که در مرزهای شرقی کشور فعالیت داشتند، وارد کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: این دو باند محموله‌های عمده مواد مخدر را از کشور افغانستان به صورت مسلحانه به داخل کشور وارد کرده و از طریق کویر به استان‌های مرکزی کشور منتقل می‌کردند.

سردار کاکاوند افزود: این شبکه مواد مخدر به سرکردگی یک شرور معروف در استان سیستان و بلوچستان که سابقه قاچاق مواد مخدر از آن سوی مرزها به داخل کشور را داشت، اقدام به قاچاق می‌کردند.

وی گفت: با اقدامات اطلاعاتی پلیس، علاوه بر دستگیری سرکرده شبکه و 6 نفر از عناصر اصلی دیگر، 37 نفر از مرتبطین شبکه در چند استان شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: در چند مرحله عملیات پلیسی، بیش از 5 تن انواع مواد مخدر از جمله تریاک، شیشه، هروئین و مواد صنعتی به همراه 7 قبضه سلاح سبک و نیمه سنگین و 30 دستگاه خودرو از متهمان کشف و توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه اموال قاچاقچیان به ارزش حدود 300 میلیارد تومان شناسایی شد، گفت: پلیس علاوه بر برخورد جدی با خرده فروش و توزیع کنندگان مواد مخدر، همواره به دنبال ضربه به عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان