زلنسکی در سفری اعلام نشده وارد سنگاپور شد

زلنسکی در این نشست که وزرای دفاع آمریکا، چین، ژاپن، استرالیا، کره جنوبی نیز شرکت دارند، در پیامی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) نوشت که با شماری از مقامات بویژه با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا، رئیس جمهور و نخست وزیر سنگاپور و تعدادی از سرمایه گذاران سنگاپوری دیدار و گفتگو خواهد کرد.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین در سفری اعلام نشده برای شرکت در نشست سالانه امنیتی آسیا موسوم به شانگری-لا وارد سنگاپور شد.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری سی ان ان با انتشار این خبر افزود: سفر وی به سنگاپورکه روز شنبه ( به وقت محلی ) صورت گرفت، فرصت مناسبی است که با وزرای دفاع کشورهای منطقه آسیا-اقیانوسیه از جمله چین که روابط عمیقی با روسیه دارد، دیدار و گفت و گو داشته باشد.

زلنسکی در این نشست که وزرای دفاع آمریکا، چین، ژاپن ، استرالیا، کره جنوبی نیز شرکت دارند، در پیامی در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) نوشت که با شماری از مقامات بویژه با لوید آستین وزیر دفاع آمریکا ، رئیس جمهور و نخست وزیر سنگاپور و تعدادی از سرمایه گذاران سنگاپوری دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

نشست سه روزه مقامات دفاعی کشورهای آسیایی و غربی روز جمعه با عنوان «گفتمان شانگری-لا» در سنگاپور آغاز شد.

تارنمای این رسانه تصویری آمریکایی درادامه نوشت: پنتاگون روز شنبه تأیید کرد که آستین قرار است روز یکشنبه (امروز ) با زلنسکی و رستم اومروف (Rustem Umerov) وزیر دفاع اوکراین در حاشیه نشست شانگری لا دیدار و در خصوص وضعیت جبهه نبرد به گفت و گو کند
پیش بینی می شود که در این دیدار آستین بر تعهد آمریکا در زمینه آنچه که اوکراین برای دفاع از خود دراین جنگ بدان نیاز دارد، تاکید کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان