یوتوپیا در استرالیا؛ یک محموله بسیار خاص تحویل شد! (+فیلم و عکس)

پاگانی یوتوپیا از سال ۲۰۲۲ روی خط تولید قرار دارد و مجموعا ۹۹ دستگاه تحویل مشتریان خواهد شد. این خودرو مجهز به پیشرانه ۵.۸ لیتری ۱۲ سیلندر توربودوقلو از مرسدس بنز است که ۸۵۲ اسب بخار خروجی و ۱۱۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

عصر ایران - بار ویژه‌ای در مسیر استرالیا! این اولین نگاه ما به پاگانی یوتوپیا، سومین ساخته‌ی کمپانی پاگانی و یکی از تنها 99 دستگاهی است که تولید خواهد شد. این خودروی کمیاب مدتی قبل در سنگاپور سوار بر هواپیما دیده شد و پس از یک ساعت در ملبورن فرود آمد. این ابرخودرو توسط گروه خودروسازی زگمه، نماینده‌ی پاگانی در استرالیا، وارد این کشور شده است. 

 آخرین شاهکار پاگانی با نام یوتوپیا معرفی شد. این هایپرکار با موتور 12 سیلندر توربودوقلو ساخت AMG، برابر با 864 اسب بخار خروجی و 1100 نیوتن متر گشتاور دارد. شاسی مونوکوک یوتوپیا کامپوزیت سبک و بسیار مقاوم کربن-تیتانیوم است و خریداران خوش‌شانس می‌توانند گیربکس دستی را نیز برای آن سفارش دهند.

رینگ های آلومینیومی جلو 21 اینچی و عقب 22 اینچی هستند. وظیفه توقف یوتوپیا برعهده سیستم ترمز برمبو با کالیپر مونولیتیک 6 پیستونه در محور جلو و همین تنظیمات با 4 کالیپر در چرخ های عقب است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان