پاگانی هوایرا کودالونگا ؛ خاص ترین دم دراز جهان! (عکس)

پاگانی با طراحی منحصر به فرد و مشخصات فنی خیره‌کننده، توجه همگان را به خود جلب کرده است. جالب آنکه معنی کودا لونگا نیز دم دراز است.

عصر ایران - پاگانی هوایرا کودالونگا که نسخه‌ی کشیده‌تر و خاص‌تر از ابرخودروی مشهور هوایرا محسوب می شود را در خیابان‌های میلان ایتالیا مشاهده می کنید. تولید این خودرو که محدود به 5 دستگاه می شود. با طراحی منحصر به فرد و مشخصات فنی خیره‌کننده، توجه همگان را به خود جلب کرده است. جالب آنکه معنی کودا لونگا نیز دم دراز است.

هوایرا کودالونگا توسط طراحان خلاق پاگانی خلق شده و طول آن 300 میلی‌متر بیشتر از مدل استاندارد هوایرا است. این افزایش طول، فضای داخلی جادارتر و ظاهری کشیده‌تر و ظریف‌تر به این ابرخودرو بخشیده است.

پاگانی هوایرا کودالونگا ؛ خاص ترین دم دراز  جهان! (عکس)

زیر درپوش موتور هوایرا کودالونگا، همان موتور V12 توئین توربوشارژ AMG قرار دارد که قدرتی معادل 829 اسب بخار تولید می‌کند.  گشتاور نیز 1100 نیوتن متر گزارش شده است.  این موتور به این ابرخودرو شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه و حداکثر سرعت 380 کیلومتر در ساعت می‌بخشد.

پاگانی هوایرا کودالونگا نه تنها یک ابرخودروی قدرتمند و سریع است، بلکه یک اثر هنری نفیس نیز محسوب می‌شود. این خودرو با ظرافت و دقت بی‌نظیری ساخته شده و از بهترین مواد اولیه در آن استفاده شده است. برچسب قیمت 7.6 میلیون دلاری نیز برای این هیولای ایتالیائی در نظر گرفته شده است.

رونمایی از هوایرا کودالونگا در میلان، فرصتی برای علاقه‌مندان به خودرو بود تا از نزدیک شاهد این شاهکار مهندسی و هنر ایتالیایی باشند.

پاگانی هوایرا کودالونگا

پاگانی هوایرا کودالونگا ؛ خاص ترین دم دراز  جهان! (عکس)
پاگانی هوایرا کودالونگا ؛ خاص ترین دم دراز  جهان! (عکس)
پاگانی هوایرا کودالونگا ؛ خاص ترین دم دراز  جهان! (عکس)
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر