این همه نامزد ریاست جمهوری چه می خواهند؟

زاکانی⁩ آمده تا جلیلی بی سر و زبان تنها نماند و درضمن خودی نشان دهد و بعد از انتخابات هم فاکتور بفرسته برای حساب و کتاب سیاسی.این نامزد پوششی در انتخابات ۱۴۰۰ هم معامله خوبی کرد. شهرداری تهران خلعت گرانی است .

امیر دبیری مهر، پژوهشگر و مدرس علوم انسانی در کانال شخصی خود نوشت: سیاست برخلاف معرفت صحنه نیت خوانی است پشت رفتارها اغراض پنهان و ناگفته و حتی قابل انکار وجود دارد.حکایت این روزهای ثبت نام برای ریاست جمهوری است.
 

سعید جلیلی⁩ آمده دولت ⁧رییسی⁩ را ادامه دهد . ‏احساسات بخشی از جامعه نسبت به فوت جانسوز مرحوم رییسی ،او و همفکرانش در پایداری را وارد فاز جدیدی از توهم کرده که پایگاه اجتماعی قابل توجهی دارند

 
‏⁧زاکانی⁩ آمده تا جلیلی بی سر و زبان تنها نماند و درضمن خودی نشان دهد و بعد از انتخابات هم فاکتور بفرسته برای حساب و کتاب سیاسی.این نامزد پوششی در انتخابات 1400 هم معامله خوبی کرد. شهرداری تهران خلعت گرانی است .
 
‏⁧ لاریجانی⁩ آمده تا برای آخرین بار از این فرصت طلایی برای ریاست بردولت استفاده کند به نظرم تایید می شود اما اگر رد صلاحیت شود سیاست را ترک خواهد کردو اگر تاییدشود شانس بالایی داره.
 
‏⁧ احمدی نژاد⁩ میاد هر چند رد صلاحیت میشه اما اون معتقده به هر قیمتی باید سهم او از کیک قدرت پرداخت بشه واگر دیگ قدرت برای او نجوشه بهتره که ...
 
‏⁧ پزشکیان⁩ با این تحلیل که‌رهبری مانع از رد صلاحیت او خواهدشد آمده تا آخر بماند و صراحت کلام‌ و پایگاه قومی‌ از او یک بازیگر موثر خواهد ساخت.
 
همتی⁩ مثل قبل انصراف نخواهد داد و حرفهای خود را خواهد زد .انتخابات برای او عرصه جذابی برای عرضه نظراتش است اما بهتر از هر کس می داند شانس پیروزی ندارد.
 
قالیباف⁩ این دوره اگر نیاد برای همیشه شانس ریاست جمهوری را از دست خواهد داد امسال به شرط ها و شروط ها علی رغم همه تخریب ها به مصداق «هلو بیا برو تو‌ گلو» احتمال موفقیت دارد.
‏مهمترین تهدید قالیباف تیم رسانه ای و مشورتی اطراف او هستند . او به شرط بازسازی اساسی تیم مشاوره و رسانه ای خود که در سال‌های اخیر بسیار ضعیف بودند و لابی گری های مستقل با رقبا امکان پیروزی دارد.
 
‏من‌حضور وحید حقانیان را نشانه ای از احتمال تغییر سیاست بالادستی و شانس بالا برای علی لاریجانی می دانم. دلایل آن را بعدا خواهم‌گفت .

‏بقیه حضرات ضمن احترام به آنها جسارتا نخودی اند یا رد صلاحیت می شوند با در قعر جدول خواهند ماند.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان