مهلت ۴۸ ساعته کمیته انضباطی به ساکت الهامی پس از اظهاراتش علیه ممبینی

باتوجه به تخلف رعایت نکردن ماده ۷۱ مقررات انضباطی توسط ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مازندران مبنی بر بیان مطالب خلاف واقع و نشر اکاذیب از طریق مصاحبه علیه مقامات فدراسیون، به نامبرده ابلاغ می‌شود دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

کمیته انضباطی از سرمربی تیم نساجی مازندران خواست دفاعیه‌اش را درباره اظهاراتش بعد از بازی با فولاد به این کمیته ارسال کند.

به گزارش ایسنا، باتوجه به تخلف رعایت نکردن ماده 71 مقررات انضباطی توسط ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مازندران مبنی بر بیان مطالب خلاف واقع و نشر اکاذیب از طریق مصاحبه علیه مقامات فدراسیون، به نامبرده ابلاغ می‌شود دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت 48 ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی مازندران پس از شکست مقابل فولاد و قطعی شدن بقای این تیم خوزستانی در لیگ برتر با کنایه و تبریک به هدایت ممبینی گفت: نهایت همه این صحبت‌هایی که بیان کردم، محرومیت است و می‌خواهم بروم خانه بنشینم، من به درد این فوتبال نمی‌خورم. آقای هدایت ممبینی به شما تبریک می‌گویم که دو تا از تیم‌های شما ماند و 5 هفته داوری را از کمیته داوران گرفتید.

وی با یادآوری این موضوع که «آقای ممبینی همانطور که در فصل 89-90 داور لیگ برتر بودید و بازی راه آهن برابر مس کرمان را سوت زدید که من سرمربی کرمانی‌ها بود و این تیم خیلی راحت ماند»، ادامه داد: اگر شما دنبال فساد می‌گردید آقای حسن‌زاده من را ببر کمیته انضباطی و بگذار مردم بدانند!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان