انهدام باند بزرگ سارقان خودرو در ارومیه

در بررسی‌های به عمل آمده، کارآگاهان موفق شدند ۲ نفر از سارقان سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محلات ارومیه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری و انهدام باند سارقان سابقه دار خودرو و اعتراف به 23 فقره سرقت پراید در ارومیه با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو به ویژه خودروهای پراید در ارومیه، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کاراگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های به عمل آمده، کارآگاهان موفق شدند 2 نفر از سارقان سابقه دار را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در یکی از محلات ارومیه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی و مواجهه با دلایل و مدارک پلیس، به انجام 23 فقره سرقت خودروی پراید اعتراف و3 دستگاه خودروی سرقتی نیز از آنها کشف شد.

وی ادامه داد: دراین راستا 2 نفر متهم و3 نفر مالخر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل ار خبرگزاری پلیس، سردار جهانبخش در پایان با تاکید هرچه بیشتر نسبت به رعایت نکات پیشگیری از سرقت توسط مالکان خودروها، خاطرنشان کرد: مردم نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح جامعه دارند و از این رو می توانند با مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیس گزارش کنند و همچنین شماره تلفن 197 پلیس آماده دریافت هرگونه نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان