جریمه میلیاردی سزای قاچاقچی کفش‌های ورزشی در قم

مأموران نیروی انتظامی در محور مواصلاتی قم-سلفچگان این محموله قاچاق از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم از جریمه 79 میلیارد و 300 میلیون ریالی برای قاچاقچی کفش ورزشی خبر داد.

به گزارش مهر، تقی حسام مدیرکل تعزیرات حکومتی قم گفت: پرونده قاچاق کفش ورزشی خارجی به ارزش 65 میلیارد و 500 میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: شعبه با توجه به دفاعیات متخلف ردیف اول و شناسایی نشدن مالک بخشی از کالاهای مکشوفه و ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام حمل کالای قاچاق را محرز دانسته و علاوه بر ضبط کالای کشف شده، متخلف ردیف اول را به پرداخت 60 میلیارد و 800 میلیون ریال جریمه نقدی معادل بیش از یک برابر ارزش کالا مرتبط و 13 میلیارد و 500 میلیون ریال برای خودرو حامل کالا و در مجموع متخلف را به پرداخت 74 میلیارد و 300 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته حسام، شعبه همچنین با توجه به استعلام از گمرک اتهام مباشرت در قاچاق کالا را محرز دانسته و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده متخلف ردیف دوم را به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی معادل بیش از یک برابر ارزش کالا مرتبط محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم افزود: در مجموع متخلفان در این پرونده به پرداخت 79 میلیارد و 300 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

حسام گفت: مأموران نیروی انتظامی در محور مواصلاتی قم-سلفچگان این محموله قاچاق از یک دستگاه کامیون کشف و پرونده تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان