ماجرای عدم صدور گواهی معاینه فنی

مدیر عامل ستاد معاینه فنی: دیروز به علت قطعی سامانه سیمفا امکان صدور برگه معاینه فنی وجود نداشت، چراکه هر خودرویی که به مرکز مراجعه می‌کند بعد از انجام تست‌ها و آزمایشات گوناگون در نهایت از طریق سامانه سیمفا برگه معاینه فنی و یا گواهی معاینه فنی صادر می‌شود.

«محمدمهدی میرزایی قمی» مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران درباره قطع بودن سامانه مراکز معاینه فنی گفت: روز گذشته به دلیل قطعی سامانه سیمفا که یک سامانه ملی و کشوری است و شهرداری تهران هم جزئی از این سامانه است، کل مراکز معاینه فنی در سراسر کشور با مشکل مواجه بود.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران درباره قطعی سامانه سیمفا و عدم صدور گواهی معاینه فنی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، «محمدمهدی میرزایی قمی» با بیان اینکه قرار بود امروز ایراد این سامانه برطرف شود، ادامه داد: دیروز به علت قطعی سامانه سیمفا امکان صدور برگه معاینه فنی وجود نداشت، چراکه هر خودرویی که به مرکز مراجعه می‌کند بعد از انجام تست‌ها و آزمایشات گوناگون در نهایت از طریق سامانه سیمفا برگه معاینه فنی و یا گواهی معاینه فنی صادر می‌شود.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های تهران تصریح کرد: وقتی سامانه سیمفا قطع شود، عملا امکان صدور گواهی معاینه فنی وجود ندارد. قول داده بودند که امروز این سامانه وصل شود.

میرزایی قمی ادامه داد: از صبح امروز سامانه سیمفا وصل بوده و معاینه فنی خودرو‌ها در مراکز انجام شده است، اما از دقایقی پیش مجددا سامانه قطع شده است و ما پیگیر هستیم تا مجددا سامانه وصل شود. در حال حاضر مراکز معاینه فنی باز هستند و نیرو‌های ما در مراکز حضور دارند و به محض وصل شدن سامانه گواهی معاینه فنی برای خودرو‌ها صادر خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر