واکنش معاون دادستان کل کشور به تبلیغات زود هنگام کاندیداها

امیری اصفهانی درباره برخورد با تبلیغات زودهنگام برخی داوطلبان در فضای مجازی گفت: الان نمی توانم بگویم چه بررسی درباره وضعیت تبلیغات در فضای مجازی شده است و باید این موضوع را از حوزه تخصصی آن پرسیده تا بتوانم جواب دقیق بدهم.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور به ارائه توضیحاتی درباره بررسی تبلیغات زود هنگام کاندیداها پرداخت.

به گزارش ایسنا، مهدی امیری اصفهانی معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور در بازدید از ستاد انتخابات گفت: به اندازه کافی از نیروهای متخصص و کارشناس برای ثبت نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری استفاده شده است.

وی توضیح داد: هنگام مراجعه داوطلبان به ستاد انتخابات کشور، با آن ها کمال حرمت و ادب برخورد شده و هیچ معطلی ندارند. همچنین دقت می شود که تبعیضی بین نامزدها از لحاظ مختلف رفتار با آن، روش ورود و خروج‌شان، تصویربرداری و گفت‌وگو با خبرنگاران نشود.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان کل کشور با بیان اینکه از ابتدای شروع ثبت نام در حال رصد هستم، گفت: براساس تصاویر زنده که از ستاد انتخابات پخش می شود، نکته خاص مبنی بر بی توجهی و یا خدای ناکرده جانبداری مشاهده نشده است؛ در صورت وجود مواردی، آن را به مسئولان مربوطبه منعکس کرده تا مشکلی ایجاد نشود.

وی درباره برخورد با تبلیغات زودهنگام برخی داوطلبان در فضای مجازی گفت: الان نمی توانم بگویم چه بررسی درباره وضعیت تبلیغات در فضای مجازی شده است و باید این موضوع را از حوزه تخصصی آن پرسیده تا بتوانم جواب دقیق بدهم.

امیری اصفهانی ادامه داد: البته علی القاعده اگر دستگاه‌های نظارتی، شورای نگهبان و دستگاه‌هایی که وظیفه خاص کنترلی در بررسی فضای مجازی دارند، نکته خلاف قانون دیده و آن را به ما منعکس کنند، بدون ملاحظه و رودربایستی بررسی می‌کنیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان