کشف ۲۶ تن برنج احتکاری

بررسی‌های مأموران نشان از این داشت انبار کالا حاوی مقادیر فراوانی برنج خارجی احتکار شده می‌باشد که مدت طولانی در این انبار کالا تخلیه و دپوی شده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: با تلاش مأموران 26 تن برنج احتکاری در جنوب تهران کشف شد.

به گزارش مهر، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفت: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی مجموعه انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌‎شکنی و اخلال در بازار برخورد قانونی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه مأموران پلیس با رصدهای اطلاعاتی و پالایش اطلاعات به دست آمده موفق به شناسایی یک انبار کالا در جنوب تهران شدند افزود: بررسی‌های مأموران نشان از این داشت انبار کالا حاوی مقادیر فراوانی برنج خارجی احتکار شده می‌باشد که مدت طولانی در این انبار کالا تخلیه و دپوی شده است.

این مقام انتظامی به کشف 26 تن برنج احتکاری از قبیل برنج پاکستانی، هندی و برنج بی دانه، با هماهنگی‌های قضائی اشاره کرد و عنوان داشت: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را 16 میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و به خصوص کسانی که کالاهای اساسی را برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می‌کنند همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان