مالدیو ورود تمام گردشگران اسرائیلی را ممنوع اعلام کرد

شبکه ۱۲ اسرائیل خبر داد که دولت مالدیو تصمیم گرفته است که ورود تمام گردشگران اسرائیلی به این کشور جنوب آسیا را به دلیل جنگ غزه ممنوع کند.

مجمع الجزایر مالدیو که کشوری گردشگر پذیر در اقیانوس هند است، ورود تمام گردشگران اسرائیلی به این کشور را به دلیل جنایت‌های اسرائیل در غزه ممنوع اعلام کرد.

به گزارش فارس، شبکه 12 اسرائیل خبر داد که دولت مالدیو تصمیم گرفته است که ورود تمام گردشگران اسرائیلی به این کشور جنوب آسیا را به دلیل جنگ غزه ممنوع کند. 

جنایت‌های اسرائیل در باریکه غزه همچنان ادامه دارد. بر اساس آخرین گزارش‌ها، نیروهای امدادی فلسطینی بعد از عقب‌نشینی نظامیان اسرائیلی از اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه پیکر دست‌کم 120 شهید فلسطینی را از زیر آوارها خارج کرده‌اند.

فرایند خارج کردن پیکر شهدا از زیر آوارها در اردوگاه جبالیا بعد از عقب‌نشینی ارتش اسرائیل همچنان ادامه دارد.

اردوگاه جبالیا تقریبا به مدت 20 روز تحت محاصره نیروهای اسرائیلی قرار داشت و ارتش اسرائیل، روز جمعه، بعد از حملات گسترده به این منطقه و ویرانی ساختمان‌ها این اردوگاه را ترک کرد.

ارتش رژیم اسرائیل با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است. مردم غزه تحت محاصره نیروهای اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان