پیام پلیس به مناسبت سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد

فرماندهی انتظامی کشور با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را به آحاد ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفت و تاکید کرد با تأسی از طریق و سلوک امام خمینی (ره) با عزت و سرافرازی، قدرتمندتر و پرآوازه‌تر از گذشته در راه اعتلای نام ایران گام بردارد.

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی یاد بنیان گذار کبیر انقلاب را گرامی داشت و تاکید کرد با تأسی از طریق و سلوک امام خمینی(ره) با عزت و سرافرازی، قدرتمندتر و پرآوازه‌تر از گذشته در راه اعتلای نام ایران گام برمی‌دارد.

به گزارش برنا، متن پیام فرماندهی انتظامی به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام(ره) و سالروز قیام خونین 15 خرداد در ادامه آمده است:

«چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، روزی است که ملت بزرگ ایران و آزادگان جهان در فراق رهبر حکیم و مقتدای خویش به سوگ نشستند . امامی که از سال‌ها پیش از همان 15 خرداد سال 1342 با اندیشه‌های عالمانه و رهبری پیامبرگونه خود بذر قیام سراسری سال 1357 را کاشت و در نهایت، توانست نظامی مبتنی بر مردم سالاری دینی را جایگزین حکومت جابرانه و خودکامه سلطنت شاهنشاهی کرده و ارزش‌های دینی را در جامعه پیاده نماید.

امسال نیز درحالی سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی را به سوگ می‌نشینیم که آرمان‌هایش هر روز بیشتر رنگ واقعیت به خود گرفته و باوجود فقدان آن عزیز، تداوم اندیشه و آرمان‌های نابشان، برافراشتن پرچم عدالت در برابر ظلم و بی عدالتی با ایمان و اعتقاد راسخ محقق شده است.

فرماندهی انتظامی کشور با گرامیداشت یاد رئیس جمهور شهید و همراهانش، سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد را به آحاد ملت شریف ایران اسلامی تسلیت گفته و برخود وظیفه می‌داند  با تأسی از طریق و سلوک امام خمینی(ره) با عزت و سرافرازی، قدرتمندتر و پرآوازه‌تر از گذشته در راه اعتلای نام ایران گام بردارد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان