اسحاق جهانگیری داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شد

اسحاق جهانگیری متولد ۲۰ دی ۱۳۳۶ است و تاکنون یک مرتبه در سال ۱۳۹۶ نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شد و در نهایت به نفع حسن روحانی دیگر نامزد این انتخابات کناره گیری کرد.

معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم با حضور در ستاد انتخابات کشور برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.
 
به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری صبح دوشنبه 14 خرداد 1403 با حضور در ستاد انتخابات کشور برای کاندیداتوری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.
 
وی در کارنامه سوابق خود فعالیت به عنوان معاون اول رئیس جمهور (از مرداد 1392 تا مرداد 1400)، وزیر وزارتخانه‌های صنایع و معادن (از دی 1379 تا شهریور 1384)، معادن و فلزات (از مرداد 1376 تا دی 1379)، استاندار اصفهان (از شهریور 1371 تا مرداد 1376) و همچنین دو دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی (دوره‌های دوم و سوم از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد) را دارد.
 
جهانگیری متولد 20 دی 1336 است و تاکنون یک مرتبه در سال 1396 نامزد انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری شد و در نهایت به نفع حسن روحانی دیگر نامزد این انتخابات کناره گیری کرد. وی همچنین در سال 1400 داوطلب نامزدی انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شد، اما صلاحیت او توسط شورای نگهبان احراز نشد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان