عصر کار و کسب / بخش نخست: گفت و گو با دکتر علیرضا شیری

آنچه در کار و کسب های ایرانی مغفول مانده است: سلامت روان مدیران (فیلم)

در زمانه‌ای که هر روز مشاوران و کوچ‌ها و مدرسان بیشتری مدعی تخصص در بخش‌های مختلف کسب‌وکار هستند و تعداد فالوئرهای اینستاگرام معیار تخصص یک فرد شده است.

عصر ایران ــ در زمانه‌ای که هر روز مشاوران و کوچ‌ها و مدرسان بیشتری مدعی تخصص در بخش‌های مختلف کسب‌وکار هستند و تعداد فالوئرهای اینستاگرام معیار تخصص یک فرد شده است(!)، یافتن معنای واقعی کسب‌وکار سخت‌تر از همیشه شده است.

گفتگو را این‌جا ببینید

واژه کسب‌وکار در فارسی معادل کلمه Business است ولی به قول استاد فقید، دکتر احمد روستا شاید بهتر است بگوییم "کار و کسب"، زیرا کار عامل کسب است و زمانی که کار حرفه‌ای انجام دهیم نتیجه آن کسب بابرکت است.

عصر ایران به عنوان رسانه‌ای دغدغه‌مند در فضای کار و کسب کشور تصمیم گرفته است با هدف ارائه محتوای غنی و کاربردی به مخاطبین، برنامه جدیدی را به نام "عصر کار و کسب" تقدیم مخاطبین کند.

در این برنامه که با میزبانی مجید مجیدی ،از مشاوران نام آشنای کار و کسب و مدرس فروش، تقدیم حضورتان می شود با کارآفرینان، مدرسان حرفه‌ای و متخصصان حوزه‌های مختلف مرتبط با فضای کار و کسب گفت‌وگو می کنیم و درباره واقعیت‌های تلخ و شیرین دنیای کار و کسب صحبت خواهیم کرد

در اولین قسمت از پادکست عصر کار و کسب به موضوعی بسیار مهم اما مغفول در فضای کار و کسب ایران پرداختیم یعنی "روان مدیران".

بسیاری از متخصصان معتقدند رشد یک سازمان نسبت مستقیم با رشد رهبر آن دارد و یکی از مهمترین معیارهای رشد یک رهبر، روان سالم و قوی است.

موضوع سرمایه های روانی و سلامت سازمانی، امروز یکی از روندهای مهم در سازمان‌هاست‌. از این رو در این قسمت با دکتر علیرضا شیری مدیر خانه توانگری طوبی گفت‌وگو کردیم. ایشان در ایران و انگلیس در حوزه راهبری رهبران یا Leadership coaching مبتنی بر رویکرد طرحواره درمانی، به رهبران کمک می‌کنند تا روان خود و سازمان‌شان را در برابر آسیب‌ها مقاوم کنند و در این گفت‌وگو بر اساس رویکرد طرحواره درمانی به بررسی سلامت سازمانی پرداخته‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان