بازگشت آرامش به جاده‌های مازندران

جاده‌های هراز، سوادکوه و کندوان پس از ساعات تردد پرحجم و بار ترافیکی، اکنون تردد آرام و روانی در آنها برقرار است.

رئیس پلیس راهور مازندران گفت: جاده‌های مواصلاتی مازندران پس از ساعات تردد پرحجم و بار ترافیکی به تردد آرام رسید.

سرهنگ یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های این استان با توجه به تعطیلات روزهای چهاردهم و پانزدهم خردادماه اظهار داشت: هم‌اکنون در این محورها تردد آرام و روان برقرار است.

وی افزود: جاده‌های هراز، سوادکوه و کندوان در ساعاتی قبل شاهد حجم زیاد و بار ترافیکی سنگین را شاهد بود به طوری که اعمال محدودیت‌های ترافیکی دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه با توجه به اتمام مراسم ارتحال امام(ره) و ورود اتوبوس‌ها به محورها اکنون 95 درصد این کاروان‌ها از تهران به مازندران برگشتند، عنوان کرد: با این حجم تردد در محور کندوان، ساعت چهار براساس قوانین کنترل ترافیک یک‌طرفه شدن اعمال شد.

وی با تاکید بر اینکه با توجه به روان و آرام شدن جاده‌ها، رانندگان و مسافران نیاز است به نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی توجه کنند، اظهار کرد: در صورت خستگی و خواب آلودگی با نگه داشتن خودرو در جای مطمئن جاده، به استراحت پرداخته و پس از آن به مسیر خود ادامه دهند.

جهان‌تاب یادآور شد: اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی نیز در صورت مشاهده حجم تردد و شلوغ شدن محورها با دستور فراجا در محورهای استان انجام می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان