ساخت واگن‌های مترو سفارشی ایران به چین آغاز شده است

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران درباره تأیید فنی واگن‌های مترو در وزارت کشور نیز گفت: تایید فنی واگن‌ها انجام شده و ساخت واگن  نیز از مدتی پیش در چین آغاز شده است.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران ضمن اشاره به آخرین وضعیت واگن‌های وارداتی از چین گفت: تایید فنی واگن‌ها انجام شده و ساخت واگن نیز از مدتی پیش در چین آغاز شده است.

به گزارش تسنیم، سید محمد آقامیری با اشاره به تکمیل ایستگاه‌ها مترو در سال جاری اظهار کرد: با افتتاح این 6 ایستگاه، عملاً خط یک تا هفت با ایستگاه‌ها و تمام تجهیزات جانبی کامل می‌شود.

وی با بیان اینکه بنای ما در دوره ششم مدیریت شهری، رفع نواقص و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام در حوزه عمرانی و مترو است، یادآور شد: یکی از سیاست‌های ما این بود که نواقص مترو در طول دوره ششم برطرف شود.

رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با اعلام اینکه در این دوره 34 ایستگاه مترو ناقص بود که تکمیل شد و یا در حال تکمیل است، خاطرنشان کرد: در دوره قبل تعداد ایستگاه‌های بهره‌برداری شده نهایتاً 14 ایستگاه بوده است.

وی درباره تأیید فنی واگن‌های مترو در وزارت کشور نیز گفت: تایید فنی واگن‌ها انجام شده و ساخت واگن  نیز از مدتی پیش در چین آغاز شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان