مشکل بیمارستان میلاد تامین اجتماعی در روزهای پایانی دولت آیت الله رئیسی به صورت واقعی حل می شود؟

با وجود وعده‌های متعدد برای حل مشکلات بیمارستان میلاد، بزرگترین و مجهزترین بیمارستان سازمان تامین اجتماعی، همچنان این بیمارستان با چالش‌های بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند.

سازمان تامین اجتماعی با تحت پوشش قرار دادن بیش از 45 میلیون نفر در 2 بخش بیمه ای و درمانی به نیمی از جمعیت کشور خدمات می دهد. از سویی دیگر خدمات درمانی نقش ویترین خدمات این سازمان بزرگ را دارد و بیمارستان میلاد به عنوان بزرگترین و مجهزترین بیمارستان این سازمان، نماد خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی محسوب می شود.

به گزارش جیب نیوز، با این وجود این بیمارستان سالهای سال است که از مشکلات بزرگی نیز رنج می برد که شاید بزرگترین و اصلی ترین آن اداره آن به صورت هیات مدیره ای و حاکمیت شرکتی می باشد چرا که اساس خدمات درمانی در سازمان تامین اجتماعی سلامت محوری است نه درآمد محوری.

مشکل بیمارستان میلاد تامین اجتماعی در روزهای پایانی دولت آیت الله رئیسی به صورت واقعی حل می شود؟

اهمیت بیمارستان میلاد نه تنها در سازمان تامین اجتماعی که در کل کشور نیز مشهود است چرا که آیت االه رئیسی رئیس وقت قوه قضائیه در 6 خرداد 1400در جایگاه نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم از این بیمارستان بازدید کرده و در جریان امور آن قرار گرفت.

به طور طبیعی انتظار این بود و هست که با توجه به جایگاه مهم بیمارستان میلاد در درمان تامین اجتماعی و بازدید آیت الله رئیسی از آن مشکلات این بیمارستان مطرح کشور به صورت واقعی حل می شد.

پس از روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی ، میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در بازدیدی سرزده از بیمارستان میلاد دستور تشکیل کارگروه رفع مشکلات پرسنلی و ارتقای خدمات این بیمارستان را داد که نتیجه ای رسمی از نتایج آن اعلام نشد و گویا این موضوع به فراموشی سپرده شد.

مشکل بیمارستان میلاد تامین اجتماعی در روزهای پایانی دولت آیت الله رئیسی به صورت واقعی حل می شود؟

کارکنان این بیمارستان که در دولت های گذشته دست به تجمع زده بودند این بار در دولت آیت االه رئیسی نیز تجمع خود را تکرار کردند تا این بار پای صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت نیز در شهریور ماه سال 1402به بیمارستان میلاد باز شد و وی در بازدیدی از آن در جریان مشکلات آن قرار گرفت.اما این بار هم خبری از نتیجه ای که به صورت رسمی اعلام شده باشد، نبود.

با توجه به این که وضعیت اداره 3 بیمارستان سازمان تامین اجتماعی هلدینگی خوی، بیرجند و اهواز که مشابه بیمارستان میلاد تهران هستند از هیات مدیره ای به ملکی تغییر یافته و حتی هیات امنای سازمان تامین اجتماعی نیز مهر تایید بر این کار زده باید دید وزیر کار که رئیس هیات امنای تامین اجتماعی است و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به عنوان مرد شماره یک این سازمان عزم حل واقعی مشکل این بیمارستان بزرگ را در روزهای پایانی دولت آیت الله رئیسی دارند یا خیر؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان