اورونوف و ماشاریپوف در اردوی ازبکستان؛ آماده تقابل با ایران در مقدماتی جام جهانی (+عکس)

اوستون اورونوف و جلال‌الدین ماشاریپوف، دو ستاره ازبکستانی پرسپولیس و استقلال، به اردوی تیم ملی کشورشان جهت آماده‌سازی برای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ پیوستند.

ستارگان ازبکستانی پرسپولیس و استقلال در تمرینات تیم ملی کشورشان حاضر شدند.

به گزارش طرفداری، اردوی آماده‌سازی تیم ملی فوتبال ازبکستان جهت شرکت در رقابت‌های مقدماتی انتخابی جام جهانی 2026 آغاز شده است. در این میان، حضور دو ستاره پرسپولیس و استقلال، اوستون اورونوف و جلال‌الدین ماشاریپوف، در این اردو مورد توجه قرار گرفته است.

اورونوف و ماشاریپوف که هر دو در نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ بیست و سوم به فوتبال ایران اضافه و تبدیل به مهره‌های کلیدی تیم‌شان شدند، به تازگی در اردوی تیم ملی ازبکستان حاضر و عکسی دو نفره از خود به اشتراک گذاشتند.

اورونوف و ماشاریپوف در اردوی ازبکستان؛ آماده تقابل با ایران در مقدماتی جام جهانی (+عکس)

جلال‌الدین ماشاریپوف طی مدت حضور خود، 15 بار برای استقلال در تمام رقابت‌ها به میدان رفت و آمار 2 گل و یک پاس گل را از خود به ثبت رساند. اوستون اورونوف هم در بازه و با تعداد بازی مشابه، 6 بار برای پرسپولیس گلزنی کرد، یک پاس گل داد و به مقام قهرمانی لیگ رسید.

تیم ملی ازبکستان یکی از حریفان تیم ملی ایران در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2026 به حساب می‌آید و تقابل این دو تیم، روز 22 خرداد برگزار می‌شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان