ماهان شبکه ایرانیان

سیزدهمین شماره دوفصلنامه «معرفت اخلاقی» منتشر شد

گروه حوزه‌های علمیه: سیزدهمین شماره دوفصلنامه علمی ـ تخصصی «معرفت اخلاقی» به صاحب‌امتیازی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) منتشر شد.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، سیزدهمین شماره دوفصلنامه علمی ـ تخصصی «معرفت اخلاقی» به صاحب‌امتیازی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با مدیرمسئولی محمود فتحعلی و سردبیری احمدحسین شریفی منتشر شد.



بنا بر این گزارش، در این شماره دوفصلنامه علمی ـ تخصصی «معرفت اخلاقی» با مقالاتی همچون «شاخص‌های تقدیم اهم بر مهم در تزاحم‌های اخلاقی» به قلم علی رضوانی، «عوامل و مراحل تکون رفتار اخلاقی در اسلام» از غلامرضا غیاثی و «اصطلاح شناسی "عدالت" و پیوند آن با مفاهیم همسو در آموزه‌های نهج البلاغه» از سیدجواد احمدی منتشر شد.



لازم به ذکر است، «واکاوی مفهوم "ترس" با تکیه بر نوع ضدارزشی آن در قرآن» از فاطمه علائی رحمانی و مهری حسن‌زاده، «بررسی عوامل ضعف خودکنترلی از منظر قرآن کریم» از سمیه دریساوی و علی نقی فقیهی، «هندسه مفهومی اوقات فراغت با رویکرد جامعه‌شناختی، روان‌شناختی، اخلاق» به قلم نقی سنایی و «تبیین معنای خلافت الهی از منظر جلال‌الدین دوانی و غیاث‌الدین منصور دشتکی» از محسن جاهد و سحر کاوندی دیگر مقالات شماره سیزدهمین شماره دوفصلنامه «معرفت اخلاقی» است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان