کرباسچی: نظام انتخاباتی مسخره‌بازی شده است

«انتخابات که شوخی نیست، یک مسئله‌ای است که نماد دموکراسی در کشور است و ما آن را تبدیل به یک بازی ثبت نام و بعد هم تایید صلاحیت کردیم. به هر حال این شکلی پیش می‌رود شبیه یک استند آپ کمدی است.»

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: کلا نظام انتخاباتی اشکال دارد و مسخره بازی شده است، هر کسی به خودش اجازه می‌دهد با هر شرایط و با هر سابقه‌ای بیایدانتخابات که شوخی نیست، یک مسئله‌ای است که نماد دموکراسی در کشور است و ما آن را تبدیل به یک بازی ثبت نام و بعد هم تایید صلاحیت کردیم.

به گزارش ایلنا، غلامحسین کرباسچی، درباره روند ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری و ازدیاد نامزدهای این انتخابات گفت: کلا نظام انتخاباتی اشکال دارد، یعنی مسخره‌بازی شده است، هر کسی به خودش اجازه می‌دهد با هر شرایط و سابقه‌ای بیاید؛ این یعنی مسخره بازی، یعنی چه؟ مگر ملت را می‌خواهیم سرگرم کنیم؟

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: انتخابات که شوخی نیست، یک مسئله‌ای است که نماد دموکراسی در کشور است و ما آن را تبدیل به یک بازی ثبت نام و بعد هم تایید صلاحیت کردیم.

وی تاکید کرد: به هر حال این شکلی پیش می‌رود شبیه یک استند آپ کمدی است.

کرباسچی گفت: برای این‌که انتخابات درست و سالم باشد، باید مردم بین 2 الی 3 برنامه، 2 آدم با شخصیت مشخص، 2 حزب و 2 گروه باشند. همه جای دنیا انتخابات برگزار می‌شود بالاخره مردم می‌فهمند چه چیزی را انتخاب می‌کنند، همین طور چشم بسته نمی‌شود که بگویند این را تایید کرده‌اند به او رای دهیم، آن را تایید نکرده‌اند به آن یکی رای دهیم این اصلا شکل انتخاباتی نیست.

وی درباره میزان مشارکت در انتخابات گفت: نمی‌دانم، ولی به هر حال امیدوارم مردم زیادی در انتخابات شرکت کنند. البته باید حس کنند که شرکت در انتخابات فایده‌ای برای آن‌ها دارد. آمار زیاد مهم نیست، مهم این است نتیجه انتخابات تغییر بهتری در وضعیت کشور دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان