تایید مجازات مرگ برای کارگردانی که به ۴ دختر نوجوان تجاوز کرد

مرد کارگردان که با همدستی یک زن چهار دختر نوجوان را مورد تجاوز قرار داده است، برای دومین بار به اعدام محکوم شد.

مرد کارگردان که با همدستی یک زن، دختران نوجوان را مورد تعرض قرار می‌داد، به اعدام محکوم شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، متهم با همدستی زنی که مربی دخترهای نوجوان بود، آنها را به خلوت خود می‌کشاند و مورد تعرض قرار می ‌داد.

اولین شکایت از سوی دختری 16 ساله به ماموران داده شد. او که به همراه مادرش برای شکایت به پلیس مراجعه کرده بود، گفت: من در یک آموزشگاه دوره می‌دیدم. خانم مربی به من گفت کارگردانی را می‌شناسد که می‌تواند مرا مشهور کند. من هم قبول کردم با او ملاقات کنم. کارگردان به من گفت  می‌تواند رذایل اخلاقی و شیاطین را از انسان‌ها دور و روح را پاک کند.

ما در خانه مرد کارگردان در شمال تهران با هم ملاقات کردیم. مرد کارگردان که تقریبا 50 ساله است گفت برای اینکه شیاطین را از من دور کند باید لباس‌هایم را در بیاورم. این مرد به من تجاوز کرد.

بعد از این شکایت بود که پلیس مرد کارگردان و زنی که همدستش بود را شناسایی کرد و مشخص شد این دو برای چهار دختر دیگر هم دام پهن کرده‌اند.

سه دختر دیگر نیز شناسایی شدند و مدارک خود را به دادگاه ارائه دادند.

بازداشت مربی و کارگردان

در حالیکه تعداد شکات به 4 رسیده بود پلیس مربی زن و کارگردان را بازداشت کرد. یکی از دخترها به پلیس گفت: وقتی کارگردان به من گفت لباس‌هایت را در بیاور من از اتاق او فرار کردم و به سمت مربی رفتم. مربی به من گفت نترس این یک مرحله از کار است و وادارم کردم لباسم را در بیاورم و به من تجاوز شد. من در تمام این مدت از ترس چیزی نمی‌گفتم.

وقتی نوبت به مربی رسید او اتهام را رد کرد و گفت: من این اتهام را قبول ندارم. من خودم قربانی مرد کارگردان شدم و دخترها هم خودشان به خانه آن مرد رفتند.

این ادعایی بود که کارگردان هم تکرار کرد. او گفت: ما اصلا چنین کاری نکردیم. دخترها خودشان به خانه من آمدند و رابطه داشتند. آنها دروغ می‌گویند.

با توجه به مدارکی که به دست آمده بود دادگاه مرد کارگردان را به اعدام و زن اغفالگر را به حبس محکوم کرد اما آنها به رای صادره اعتراض کردند.

این رای در دیوان عالی کشور نقض و پرونده برای رسیدگی به شعبه هم‌عرض فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی که این‌بار در شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شده بود یکبار دیگر کارگردان و مربی زن در دادگاه حاضر شدند و باز هم اتهام‌شان را رد کردند اما مدارکی که 4 دختر نوجوان ارائه دادند، دادگاه را قانع کرد که آنها مجرم هستند.

در نهایت یکبار دیگر قضات مرد کارگردان را به اعدام محکوم کردند و زن مربی نیز به 20 سال حبس محکوم شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان