انتقاد امام جمعه از سزارین بیش از حد

امام جمعه سازی (مازندران) : در وضعیت فعلی، ساحل ما متروکه افتاده یعنی بستر حدود ۱۰۰ متری از ۴۸۰ کیلومتری ساحل را آزاد اما رها کردیم. از سویی نیز طرح اتوبان از ساحل و ایجاد مونوریل یا همان قطار پرسرعت، می‌تواند ساحل را از خلوت بودن به بیرون بیاورد و منجر به کسب درآمد شود.

امام جمعه ساری بر لزوم تلاش برای افزایش جمعیت و نیز کاهش طلاق تأکید کرد و گفت: یکی از عواملی که باعث نازایی ها و مشکلاتی از این دست شده ، انجام سزارین های بیش از حد است که باید برای این قضیه فکری کرد.

امام جمعه سازی (مازندران)، حضور روحانیون در این استان را به منظور فعال کردن مساجد راکد بسیار مهم و کلیدی برشمرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی طی سخنانی در قرارگاه فرهنگی شهرستان‌های عباس آباد، تنکابن و رامسر با تاکید بر لزوم افزایش حضور روحانی مقیم در سطح شهرستان های استان اظهار داشت: ارتباط‌گیری با روحانیون مازندرانی مقیم در قم از جمله نکاتی است که باعث فعال شدن مساجد راکد در سطح استان می شود که در این باره باید با برنامه ریزی دقیق عمل کرد.

وی با بیان اینکه منطقه آسیب زای ساحل از بُعد عمران و آبادانی و فرهنگی می‌تواند برای ما فرصت آفرین باشد، افزود: در وضعیت فعلی، ساحل ما متروکه افتاده یعنی بستر حدود 100 متری از 480 کیلومتری ساحل را آزاد اما رها کردیم. از سویی نیز طرح اتوبان از ساحل و ایجاد مونوریل یا همان قطار پرسرعت، می‌تواند ساحل را از خلوت بودن به بیرون بیاورد و منجر به کسب درآمد شود.

 

وی بیان داشت: در عرصه های فکری و اجتماعی و فرهنگی ما نیاز به کار ایجابی و فعالیت اقناع کننده رسانه ای داریم و در این خصوص باید از ظرفیت جوانان و نخبگان برای حل مشکلات به درستی بهره ببریم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات خاطرنشان کرد: این انتخابات برای ما بسیار مهم است و باید تلاش کنیم تا ضمن تحقق حضور حداکثری مردم، شخصیتی همچون شهید رئیسی به عنوان رئیس جمهور برگزیده شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر