۷ هزار پلیس برای کنترل سواحل و تفرجگاه‌ها و ایجاد نظم در سواحل شمال

جانشین فرمانده انتظامی کشور در بازدید از ساحل فرح آباد ساری اظهار داشت: آغاز فصل گرما را داریم و یکی از تفرجگاه‌ها استفاده از سواحل است.

جانشین فرمانده انتظامی کشور گفت: طبق گزارشی که به ما داده‌اند هفت هزار نفر نیروی انتظامی بصورت مستقیم در استان‌های شمالی برای کنترل سواحل و تفرجگاه‌ها و ایجاد نظم در سواحل شمال کشور مستقر می‌شوند.

به گزارش تسنیم، قاسم رضایی جانشین فرمانده انتظامی کشور در بازدید از ساحل فرح آباد ساری اظهار داشت: آغاز فصل گرما را داریم و یکی از تفرجگاه‌ها استفاده از سواحل است.

وی افزود: طبق گزارشی که به ما داده‌اند هفت هزار نفر نیروی انتظامی بصورت مستقیم در استان‌های شمالی برای کنترل سواحل و تفرجگاه‌ها  و ایجاد نظم در سواحل شمال کشور مستقر می‌شوند.

سردار رضایی تصریح کرد: نظارت در سواحل مازندران برای ایجاد امنیت اجتماعی  و ایجاد آرامش برای همه مردم و مسافران انجام می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی کشور خاطرنشان کرد: مسافران چه زن و چه مرد در سواحل باید به قانون احترام بگذارند و کسی که رعایت هنجارهای قانونی مثل حجاب را رعایت نکند جرم مشهود است و وظیفه انتظامی این است که این مسئله را مدیریت کند.

وی افزود: تاکنون گزارشی مبنی بر عدم تمکین به قانون از سوی مسافران نداشتیم و عمدتا به قانون تمکین کردند.

رضایی از برخورد با هرگونه هنجار شکنی در سواحل برابر با قانون خبر داد.

جانشین فرمانده انتظامی کشور در ادامه تاکید کرد: وضع قانون سختگیرانه برای پیشگیری از وقوع جرم یکی از برنامه‌هاست و لازم است همه افراد قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان