رئیس پلیس آگاهی تهران : دو تبعه افغان به اتهام قتل دستگیر شدند

سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اوایل فروردین‌ماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های شرق تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران از قتل یک تبعه افغان توسط دو برادر افغانی خبر داد که بعد از وقوع قتل قصد خارج شدن از کشور را داشتند.
 
 به گزارش مهر, سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: اوایل فروردین‌ماه امسال، کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان‌های شرق تهران مرگ مشکوک مرد جوانی را روی تخت بخش اورژانس به مرکز فوریت‌های پلیسی 110، گزارش کردند.
 
وی تصریح کرد: با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد مرد جوان افغانستانی مواجه شدند که براثر یک درگیری با ضربات چاقو به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد که 2 فرد غریبه به مقتول در خیابان حمله کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: بدین ترتیب کارآگاهان جنایی راهی خیابان موردنظر شدند و در نخستین گام دوربین‌های مداربسته را هدف بازبینی قرار دادند که مشخص شد 2 مرد جوان با انگیزه نامعلوم به‌صورت ناگهانی به مقتول حمله کرده وی را با ضربات چاقو از پای در آوردند.
 
وی افزود: پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی، اقدامات اطلاعاتی آغاز شد و در این شاخه از تحقیقات مشخص شد که مقتول با 2 برادر جوان افغانستانی اختلافات عمیق خانوادگی داشته و از سوی آنها بارها به قتل تهدید شده بود.
 
وی عنوان کرد: تیم جنایی در گام بعدی متوجه شدند این جنایت توسط 2 برادر رخ داده است و متهمان قصد دارند خیلی زود کشور را به‌مقصد افغانستان ترک کنند.
 
وی افزود: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از دریافت این اطلاعات مهم، مخفیگاه 2 برادر را شناسایی کردند و پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهمان را طی یک عملیات منسجم بازداشت کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: متهمان خیلی زود هدف تحقیق قرار گرفتند و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل مرد جوان با انگیزه اختلافات عمیق خانوادگی اعتراف کردند.
 
سردار گودرزی خاطرنشان کرد: 2 برادر برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان