معرفی ۱۰ بازی برتر بیت کوین برای کسب درآمد دلاری

در این مقاله ۱۰ بازی بیت کوین برتر را معرفی می کنیم که می‌توانید با آنها درآمد دلاری بدست آورید. در حالی که این بازی‌ها پاداش‌های گزافی ارائه نمی‌دهند، ثبات و قابلیت اطمینان سیستم پاداش‌دهی آنها به همه کاربران امکان می‌دهد مقداری ارز دیجیتال دریافت کنند.

صنعت ارزهای دیجیتال به طور ویژه‌ای برای توسعه بازی مناسب است؛ چراکه سیستم غیرمتمرکز آن روش مناسبی برای پاداش‌دهی است و ارزهای دیجیتال راه بهتری برای پرداخت نسبت به ارزهای فیات هستند. به همین  دلیل است که تکنولوژی گیمفای (GameFi) با سرعت زیادی در حال رشد است.

به گزارش ارز دیجیتال، بسیاری از استودیوهای بزرگ بازی‌سازی برنامه‌هایی برای طراحی و راه‌اندازی نسخه مبتنی بر بلاک چین بازی‌های خود دارند. با این حال، هم اکنون طیف گسترده‌ای از برنامه‌های جذاب و جالب به عنوان بازی بیت کوین وجود دارد که می‌توانید از آنها نیز درآمد کسب کنید.

از میان انبوه بازی‌های کریپتویی برای سیستم عامل‌های اندروید (Android) و آی‌اواس (iOS)، در این مقاله 10 بازی بیت کوین برتر را گردآوری کردیم که هرکدام گرافیک، مکانیزم و پلتفرم‌های مختلف دارند. با این حال، یک چیز در بین آنها مشترک است: در همه آنها می‌توان بیت کوین یا سایر دارایی‌های دیجیتال به دست آورد و از این طریق درآمد کسب کرد.

بازی بیت کوین و درآمد دلاری

توسعه دهندگان بازی‌های بیت کوین (Bitcoin Games)، از روش‌های زیادی برای ایجاد درآمد از برنامه‌های خود و پرداخت ارزهای دیجیتال به بازیکنان خود استفاده می‌کنند. برخی بازی‌های کریپتویی در حین راه‌اندازی، الگوریتم‌های استخراج یا ماینینگ را اجرا می‌کنند. پاداش چنین بازی‌هایی نسبتاً کم است و تغییری در وضعیت مالی شما ایجاد نمی‌کند، اما همچنان روشی سرگرم‌کننده و جدید برای گذراندن زمان است.

بازی‌های «کسب درآمد از بازی» (Play-to-Earn) در جامعه ارزهای دیجیتال و گیمرها بسیار پرطرفدار هستند. برخی از این بازی‌ها فوق‌العاده شگفت‌انگیز عمل کرده و در سطح جهانی به محبوبیت رسیده‌اند.

هنوز سیستم اقتصادی درون این بازی‌ها جای کار و پیشرفت بسیار دارد و کامل نشده است، اما توسعه دهندگان در حال تلاش هستند آنها را به مرور توسعه دهند و مردم نیز در این بازی‌ها مشارکت می‌کنند. به عنوان مثال، اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) نمونه‌ای عالی از یک بازی کسب درآمد بسیار مشهور است.

در ادامه مقاله، 10 بازی بیت کوین برتر را معرفی می‌کنیم که با آنها می‌توانید درآمد دلاری کسب کنید. البته تمرکز ما فقط بر روی بازی‌هایی که بیت کوین پاداش می‌دهند نیست، بلکه بازی‌هایی که پاداش آنها در قالب دیگر ارزهای دیجیتال یا ان‌اف‌تی است را نیز در نظر گرفتیم. در هر صورت هر نوع درآمد دیجیتال می‌تواند به راحتی برای شما تبدیل به درآمد دلاری شود.

بهترین بازی بیت کوین برای کسب درآمد دلاری

در لیست زیر می‌توانید با 10 بازی بیت کوین برتر در سال 2024 آشنا شوید که با آنها می‌توان انواع دارایی‌های دیجیتال کسب کرد و آنها را تبدیل به درآمد دلاری کرد.

  • بازی بیت کوین ایلین ران (Bitcoin Alien Run)
  • بیت کوین بلست (Bitcoin Blast — Earn Bitcoin)
  • بازی کریپتو کلیکر ماینینگ (The Crypto Game Clicker Mining)
  • بیت کوین پاپ (Bitcoin Pop — Get Bitcoin)
  • کریپتو کتس (Crypto Cats)
  • مانسترا ان‌اف‌تی گیم (Monsterra NFT Game)
  • بیت کوین ماینر (Bitcoin Miner Earn Real Crypto)
  • بیت کوین سولیتر (Bitcoin Solitaire — Get Bitcoin)
  • بیت کوین بونس (Bitcoin Bounce)
  • کریپتو وین (CryptoWin — Earn Real Bitcoin)

بازی بیت کوین ایلین ران (Bitcoin Alien Run)

بیت کوین ایلین ران یک نمونه بازی بیت کوین است که به کاربران امکان می‌دهد مقداری ‌BTC برنده شوند. با این حال، در این بازی مراحل بسیار سختی پیش رو دارید و این بیت کوین‌ها راحت به دست نمی‌آیند. این بازی یک پلتفرم دو بعدی و کاملاً ساده است، اما همه کسانی را که می‌خواهند به مرحله 5 برسند تا پاداش دریافت کنند، به چالش می‌کشد.

هم اکنون، این بازی برای برخی از دستگاه‌های اندروید و مرورگرهای وب در دسترس است. برخی از کاربران ادعا می‌کنند که سطوح آن بسیار دشوار شده‌ است و کسب درآمد، کاری چالش‌برانگیز است. با این حال، با بیش از صد هزار دانلود فقط در گوگل پلی (Google Play)، قطعاً یک بازی بیت کوین بسیار محبوب است. همچنین به هزاران بازیکن جوایزی پرداخت کرده است.

ویژگی‌های Bitcoin Alien Run

  • می‌توانید بیش از 0/0002 بیت کوین بدست آورید.
  • خدمات پشتیبانی مشتری فعالی دارد.
  • تنظیمات کنترل کمی غیرقابل اعتماد هستند و باید به نحوه کارکرد آن عادت کنید.

اگر به دنبال یک بازی آرکید کوچک و جذاب برای تلفن اندروید خود هستید، این بازی بیت کوین می‌تواند گزینه مناسبی باشد. با این حال، انتظار نداشته باشید که پول زیادی برنده شوید، چراکه این فقط یک برنامه ساده برای ایجاد سرگرمی است.

بیت کوین بلست (Bitcoin Blast — Earn Bitcoin)

این برنامه سعی می‌کند تا از موفقیت بسیار بازی‌های محبوب Match-3، تقلید کند. طراحی آن کاملاً ساده است و تجربه بازی در آن هیجان زیادی ندارد.

قبل از رسیدن به دریافت پاداش، باید چندین مرحله را رد کنید و چند آگهی را تماشا کنید. این بازی جنبه سرگرمی زیادی ندارد، اما برای افرادی که می‌خواهند با بازی کردن در موبایل خود درآمد کمی کسب کنند، مناسب است. این برنامه برای دستگاه‌های اندروید در دسترس است و هنوز به طور منظم به‌روزرسانی می‌شود.

در طول بازی، شما امتیازاتی به نام بینگ (Bing) کسب خواهید کرد که سپس می‌توانید آن را به بیت کوین یا ارز دیجیتال دیگر تبدیل کرده و به کیف پول خود واریز کنید. البته این بازی را به عنوان شغل تمام‌وقت در نظر نگیرید زیرا درآمد چندانی ندارد.

ویژگی‌های Bitcoin Blast

  • بازی کاملاً ساده است و هیجان خاصی ندارد.
  • می‌توانید بیت کوین واقعی کسب کنید، اما زمان زیادی می‌برد.
  • یکی از بازی‌های سودآور بیت کوین برای سیستم عامل iOS است.

بازی کریپتو کلیکر ماینینگ (The Crypto Game Clicker Mining)

بازی‌های کلیکی برای بسیاری از گیمرها جذابیت خاص خود را دارد. مفهوم سرگرمی آن به کاربران امکان می‌دهد مدتی را بدون فکر یا کار خاصی روی صفحه نمایش کلیک کنند. در این بازی شما قادر نخواهید بود هیچ ارز دیجیتالی برنده شوید، اما روش خوبی برای تبدیل شدن به یک سرمایه‌دار مجازی بیت کوین است.

در این بازی نمی‌توان بیت کوین به دست آورد، اما یک شبیه‌ساز استخراج است که در آن می‌توانید توکن‌های مجازی بسازید و با سایر بازیکنان رقابت کنید. این بازی هزاران بار در گوگل پلی دانلود شده است و امتیاز بسیار خوبی دارد.

ویژگی‌های Crypto Game Clicker Mining

  • این بازی مکانیزم‌های یادگیری واقعاً جالبی دارد.
  • روشی سرگرم‌کننده برای رهایی از استرس و استراحت پس از یک روز کاری است.
  • یک شبیه‌ساز استخراج است و بیت کوین واقعی نمی‌دهد.

بیت کوین پاپ (Bitcoin Pop — Get Bitcoin)

این بازی یکی دیگر از محصولات شرکت بلینگ (Bling)، سازنده بازی بیت کوین بلست است. این یک بازی آرکید است که در آن باید حباب‌های معلق را بترکانید. این یکی از بهترین بازی‌های کسب بیت کوین برای اندروید است.

وقتی این بازی در سال 2019 راه‌اندازی شد، پاداش‌های هنگفتی داشت و با اتمام یک مرحله هزاران امتیاز Bling به شما می‌داد. امروزه نباید انتظار پرداخت زیادی پس از تکمیل هر مرحله داشته باشید.

رسیدن به نقطه‌ای که بتوانید پاداش دریافت کنید، مدت زیادی طول می‌کشد، اما افرادی که از این نوع بازی‌ها لذت می‌برند، با کمال میل چند ساعت را صرف ترکاندن بادکنک‌ها خواهند کرد. حداقل پاداش برای تکمیل یک مرحله 100 امتیاز بلینگ است که به حساب Bling شما منتقل می‌شود.

ویژگی‌های Bitcoin Pop

  • تلاش برای غلبه بر مراحل جدید در حین کسب امتیاز، سرگرم‌کننده است.
  • پرداخت‌ها واقعی هستند و اگر به اندازه کافی وقت بگذارید، می‌توانید بیت کوین خود را دریافت کنید.

کریپتو کتس (Crypto Cats)

اگر به دنیای ان‌اف‌تی‌ها علاقه دارید و می‌خواهید بدون دردسر زیاد آنها را بدست آورید، این بازی خاص کاملاً مناسب شما است. در این بازی باید نمادهای مختلف را برای حل یک پازل با یکدیگر مطابقت دهید. هر مرحله به شما برخی منابع پاداش می‌دهد که می‌توانید آنها را با کپسول‌هایی که حاوی سایر پاداش‌ها هستند، مبادله کنید.

پرداخت‌ها در این بازی نسبتاً کم هستند. معمولاً برای هر کپسول معادل چند سنت دریافت می‌کنید، بنابراین این قطعاً بازی‌ای نیست که برای کسب درآمد انجام دهید. اگر پازل‌های ساده‌ای دارد که به شما امکان می‌دهد در رفت و آمد به محل کار خود کمی روی آن وقت بگذراید و لذت ببرید.

ویژگی‌های Crypto Cats

  • گرافیک خوب و کاراکتر گربه‌های سرگرم‌کننده دارد.
  • پاداش‌ها ثابت هستند و می‌توانید آنها را به طور مداوم دریافت کنید، اما مقدار آنها کم است.
  • یک بازی عالی برای وقت‌کشی در مسیرها و سفرهای طولانی است.

مانسترا ان‌اف‌تی گیم (Monsterra NFT Game)

این بازی در واقع پاداش در قالب بیت کوین ندارد. این یک بازی استراتژیک مبنی بر ان‌اف‌تی است که به شما امکان می‌دهد توکن‌های غیرقابل تعویض ارزشمند و سایر دارایی‌های دیجیتال را برنده شوید. مفهوم آن کاملاً جذاب است زیرا شما با هیولاهای مختلف مبارزه می‌کنید و از تیم مبارزان منحصربه‌فرد خود استفاده می‌کنید.

می‌توانید ان‌اف‌تی‌هایی که در این بازی به دست می‌آورید را بفروشید و تبدیل به دیگر ارزهای دیجیتال کنید. سبک هنری این بازی جذاب است و قطعاً مبارزان فانتزی جالب زیادی برای بازی با آنها پیدا خواهید کرد. اگر استراتژی‌های ساده و مبارزه را دوست دارید، این برنامه برای اندروید دقیقاً همان چیزی است که دنبالش می‌گردید.

ویژگی‌های Monsterra NFT Game

  • یک بازی استراتژیک سرگرم‌کننده در مورد هیولاهای فانتزی است.
  • پاداش‌ها کم اما مداوم و منصفانه هستند.
  • این یک برنامه اعتیادآور است که شما را مجبور می‌کند وقت و تلاش زیادی صرف آن کنید.

بیت کوین ماینر (Bitcoin Miner Earn Real Crypto)

این بازی برای سیستم عامل اندروید طراحی شده و یک بازی کلیکی است که می‌تواند در مسیرهای طولانی سرگرم‌کننده باشد. بزرگترین مزیت بازی بیت کوین ماینر این است که به کاربران امکان می‌دهد در حین بازی، پاداش کسب کنند. درآمد غیرفعال از این بازی بسیار ناچیز است، اما قابل اعتماد و مداوم است.

این بازی بسیار ساده است و هیچ مکانیک پیچیده‌ای برای به هیجان آوردن گیمرهای واقعی ندارد. همچنین برای کسب پاداش، باید وقت زیادی روی آن بگذارید.

ویژگی‌های Bitcoin Miner Earn Real Crypto

  • این بازی هیجان زیای ندارد.
  • می‌توانید پاداش واقعی کسب کنید و پاداش‌های خود را با ارز دیجیتال مبادله کنید.

بیت کوین سولیتر (Bitcoin Solitaire — Get Bitcoin)

اگر از بازی‌های کارتی و پازل لذت می‌برید، این بازی قطعاً مناسب شما است. بازی قدیمی و سنتی سولیتر یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کارتی است که کاربران زیادی دارد. این بازی در سراسر جهان طرفدار دارد و ناشر بازی بیت کوین سولیتر امیدوار است که به این مخاطبان دسترسی پیدا کند. البته نباید انتظار یک تجربه بازی با کیفیت بالا داشته باشید، اما بازیکنان ماهر می‌توانند با بازی بیت کوین سولیتر درآمد کسب کنند.

پاداش‌های واقعی بیت کوین در آن برای بسیاری از کاربران بسیار جذاب است، اما فقط تعداد کمی از بازیکنان موفق می‌شوند مبلغ قابل‌توجهی کسب کنند. کسب یک بیت کوین مدت زمان زیادی طول می‌کشد. انتظار نداشته باشید که حتی پس از چند سال بازی این مقدار را به دست آورید. از طرف دیگر، می‌توانید مبالغ کمی را برداشت کنید و با دنیای ارزهای دیجیتال بیشتر آشنا شوید. مکانیزم این بازی با آنچه بازیکنان معمولی از بازی‌های سولیتر در کامپیوترهای ویندوزی خود می‌دانند، یکسان است.

ویژگی‌های Bitcoin Solitaire

  • این بازی سرگرم کننده، ساده و اعتیادآور است.
  • می‌توانید بیت کوین واقعی کسب کنید، اما پاداش‌ها کم هستند و زمان زیادی می‌برند.

بیت کوین بونس (Bitcoin Bounce)

این بازی آرکید به کاربران خود امکان می‌دهد کسرهای کوچکی از بیت کوین یا به اصطلاح، ساتوشی دریافت کنند. بازیکنانی که مراحل این بازی را پشت سر می‌گذارند، به طور خودکار وارد قرعه‌کشی می‌شوند که تعیین می‌کند چه کسی مقداری بیت کوین برنده می‌شود. پاداش‌های این بازی بیت کوین خیلی زیاد نیستند.

مکانیزم بازی نسبتاً ساده است و به افراد با عملکرد خوب پاداش می‌دهد. کسانی که از پلتفرم‌های آرکید لذت می‌برند، از این بازی لذت خواهند برد. تمام پاداش‌ها از طریق شبکه لایتنینگ پرداخت می‌شوند. شما به یک کیف پول بیت کوین نیاز دارید که در صورت برنده‌شدن هرگونه جایزه‌ای، جوایز به آنجا منتقل شود.

ویژگی‌های Bitcoin Bounce

  • پاداش‌ها فوراً با کمک شبکه لایتنینگ پرداخت می‌شوند.
  • روش آسانی برای کسب پاداش‌های کم است.

کریپتو وین (CryptoWin — Earn Real Bitcoin)

این بازی بیت کوین تا بحال چند صد هزار بار دانلود شده است و هنوز پرداخت‌های خوبی در قالب بیت کوین دارد. با این حال، کسب یک بیت کوین در این بازی مدت زمان زیادی طول می‌کشد.

شاید طراحی این بازی خیلی جذاب نباشد، اما یکی از آن بازی‌های قابل اعتماد کریپتو برای کسب درآمد در حین رفت و آمد به محل کار است. پس از رد کردن مراحل این بازی، اگر به اندازه کافی امتیاز کسب کرده باشید، می‌توانید آنها را با بیت کوین مبادله کنید.

ویژگی‌های CryptoWin

  • پاداش‌های کم، اما ثابتی دارد.
  • این بازی برای دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس است.

آیا بازی‌های آنلاین کریپتو سودمند هستند؟

هر وقت صحبت از استفاده بهینه از وقت می‌شود، اصلی‌ترین نکته این است که آیا در ازای زمانی که می‌گذارید، پاداش قابل‌توجهی به دست می‌آورید یا خیر. اگر شغل تمام وقت، کارهای خانگی مهم یا سایر مسئولیت‌ها دارید، بازی کردن بازی‌هایی که پاداش بسیار بزرگی ندارند، دقیقاً اتلاف وقت است.

اگر ساعت‌های زیادی را صرف رفت و آمد بین خانه و محل کار می‌کنید، در نظر بگیرید که در طول این سفرهای طولانی این بازی را انجام دهید. حتی کسب چند دلار اضافی از این بازی‌های بیت کوین در هفته می‌تواند پاداش خوبی باشد و در عین حال سرگرم‌کننده هم هستند.

هیچ کدام از بازی‌های کریپتو به صورت کلی پاداش هنگفتی پرداخت نمی‌کنند؛ به همین دلیل بهتر است واقع‌بین باشید و این بازی‌ها را مانند برنامه‌های سرگرمی جالبی در نظر بگیرید که گاهی از آنها استفاده می‌کنید و برای وفاداری خود، پاداش کوچکی دریافت می‌کنید.

دلیل خوب دیگری برای امتحان کردن بازی‌های بیت کوین، یادگیری بیشتر در مورد دنیای ارزهای دیجیتال است، به ویژه اگر تا به حال فرصت استفاده از هیچ توکنی را نداشته‌اید. برای دریافت پاداش از یک بازی، باید یک کیف پول بیت کوین ایجاد کنید، نحوه مدیریت آن را یاد بگیرید و عضوی از جامعه بزرگ ارزهای دیجیتال شوید. این می‌تواند انگیزه خوبی برای امتحان کردن این بازی‌ها هرچند برای مدتی کوتاه باشد.

سوالات متداول

بهترین بازی های بیت کوین و ارز دیجیتال کدامند؟

بازی‌های بلاک چینی را می‌توان از نقطه‌نظرهای مختلف از جمله حجم جامعه بازی، سرمایه اولیه، گیم‌ پلی و رتبه در سایت‌های مختلف رده‌بندی کرد.

آیا بازی‌های آنلاین کریپتو سودمند هستند؟

بله، در صورتی که از مهارت بالایی برخوردار باشید و به خوبی در خصوص این سبک از بازی‌ها مطالعه کرده باشید، می‌توانید از این راه کسب درآمد کنید.

چطور وارد حوزه گیم وای شویم؟

حوزه گیم‌فای نیز مانند دیفای از طریق کیف‌‌پول‌های تعیین شده از سوی شبکه‌های اتریوم و بایننس قابل دسترسی هستند.

جمع‌‌بندی

در این مقاله 10 بازی بیت کوین برتر را معرفی کردیم که می‌توانید با آنها درآمد دلاری بدست آورید. در حالی که این بازی‌ها پاداش‌های گزافی ارائه نمی‌دهند، ثبات و قابلیت اطمینان سیستم پاداش‌دهی آنها به همه کاربران امکان می‌دهد مقداری ارز دیجیتال دریافت کنند.

نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که به هیچ عنوان نمی‌تواند به این بازی‌ها به عنوان یک شغل تمام‌وقت یا یک روش کسب درآمد مناسب نگاه کرد. پاداش‌های حاصل از این بازی‌ها تأثیر زیادی در شرایط مالی شما ندارند و بیشتر باید از جنبه سرگرمی به آنها نگاه کنید. البته امتحان کردن این بازی‌ها روش خوبی برای ورود به دنیای ارز دیجیتال و آشنایی با صنعت و نحوه کارکرد آن است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان