۴۵ درصد آمریکایی ها به نامزد مخالف رمز ارز رای نمی دهند

کمیته اقدام سیاسی کارزاری با نام ” ایستاده کنار کریپتو”، که توسط کوین‌بیس در سال ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد، اخیراً اعلام کرده که تعداد حامیان آن به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.

کارزار اقدام سیاسی برای حمایت از رمزارزها که توسط کوین‌بیس در سال 2023 راه‌اندازی شد، اعلام کرد که بیش از یک میلیون آمریکایی به عنوان حامیان این کارزار برای شنیده شدن صدای خود در واشنگتن دی‌سی ثبت نام کرده‌اند.

به گزارش کی و چی ،کمیته اقدام سیاسی کارزاری با نام ” ایستاده کنار کریپتو”، که توسط کوین‌بیس در سال 2023 راه‌اندازی شد، اخیراً اعلام کرده که تعداد حامیان آن به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.

این کمیته ادعا می‌کند که 52 میلیون آمریکایی نوعی از ارزهای دیجیتال را در اختیار دارند و 87 درصد از آمریکایی‌های مورد بررسی معتقدند که سیستم مالی فعلی نیاز به بازبینی دارد. همچنین، ‘Stand with Crypto’ اعلام کرده که 45 درصد از پاسخ‌دهندگان حاضر نیستند به نامزدی که مخالف رمز ارزها است رأی بدهند.

هدف اصلی این کمیته حمایت از تصویب قانون ‘نوآوری مالی و فناوری برای قرن 21’ (FIT21) است. این لایحه که فرایند توسعه چارچوب نظارتی قوی برای ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال را در ایالات متحده آغاز می‌کند، با 278 رأی موافق و 136 رأی مخالف در مجلس نمایندگان تصویب شد.

این لایحه بیشتر حمایت نمایندگان جمهوری‌خواه را به دست آورد، به طوری که 200 نفر از آن‌ها به آن رأی موافق دادند در حالی که 70 نفر از دموکرات‌ها نیز به این لایحه رأی مثبت دادند.

با این حال، این لایحه باید در سنا که تحت کنترل دموکرات‌ها است، تصویب شود، جایی که برخی از منتقدان سرسخت رمز ارزها، مانند الیزابت وارن، حضور دارند.

فشار جامعه رمز ارز و صنعت بلاکچین باعث شده که رمز ارز به یک موضوع سیاسی داغ تبدیل شود که تأثیراتی برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 و فراتر از آن دارد.

 

@keyochi

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر