بمب نقل و انتقالاتی سیتی؛ گواردیولا در پی شکار ۱۰۰ میلیون پوندی برونو گیمارش

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، خواهان جذب برونو گیمارش، ستاره برزیلی نیوکاسل، است و حاضر است برای این انتقال ۱۰۰ میلیون پوند هزینه کند. در صورت نهایی شدن این انتقال، گیمارش به گران‌ترین بازیکن تاریخ سیتی تبدیل خواهد شد.

باشگاه سیتی با درخواست پپ گواردیولا به دنبال خرید گرانترین بازیکن تاریخ خود است.

به گزارش فارس؛ «100 میلیون پوند برای خرید موردعلاقه گواردیولا»، این گزارش امروز (پنجشنبه) سایت givemesport از اقدامات باشگاه سیتی برای جذب برونو گیمارش، ستاره برزیلی نیوکاسل است.

در صورت انتقال هافبک برزیلی به سیتی در کنار جک گریلیش گرانترین خرید تاریخ باشگاه انگلیسی لقب می‌گیرد.

گواردیولا برای جذب بازیکن مورد علاقه‌اش می‌خواهد 2 برابر پولی که برای خرید ارلینگ هالند (50 میلیون پوند) خرج کرد، هزینه کند.

گیمارش با نیوکاسل در فصل گذشته لیگ برتر انگلیس درخشش خوبی داشت. هافبک برزیلی 37 بازی انجام داد که 7 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است.

بمب نقل و انتقالاتی سیتی؛ گواردیولا در پی شکار 100 میلیون پوندی برونو گیمارش

براساس گزارش‌ها، سیتی در تابستان تنها 200 میلیون پوند برای انتقالات درنظر گرفته که نیمی از آن برای جذب هافبک برزیلی خرج می‌شود.

بر اساس گزارش رسانه انگلیسی، باشگاه نیوکاسل بند فسخ قرارداد 100 میلیون پوندی برای این بازیکن برزیلی گذاشته و در تابستان مجبور است تا این بند را فعال کند و ممانعتی برای انتقال گیمارش به سیتی وجود ندارد.

بر اساس گزارش نشریه سان، پپ گواردیولا گیمارش را به عنوان جانشین کوین دی بروین، ستاره بلژیکی‌اش به خدمت می‌گیرد چون این هافبک طراح بلژیکی در آستانه پایان بازی‌اش در سیتی است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان