رجانیوز درباره کاندیداتوری وزیر ارشاد : جمعی از وزرا و معاونین رییس‌جمهور بر روی اسماعیلی به عنوان گزینه نهایی دولت به اجماع رسیدند

رجانیوز : شنبه شب بود که پیرو اعلام تصمیم قطعی دکتر مخبر (معاون اول) برای عدم حضور در انتخابات، جمعی از وزرا و معاونین رییس‌جمهور بر روی حضور محمدمهدی اسماعیلی به عنوان گزینه نهایی دولت به اجماع رسیدند. صبح یکشنبه، اسماعیلی با همراهی میثم نیلی و محسن منصوری در وزارت کشور حاضر شد.

سایت خبری رجانیوز (نزدیک به دولت رئیسی) در مطلبی با تیتر "تحلیلی بر حضور محمدمهدی اسماعیلی در انتخابات چهاردهم/ چرا همراهی نیلی و منصوری با وزیر ارشاد مهم است؟ نوشت:

شنبه شب بود که پیرو اعلام تصمیم قطعی دکتر مخبر (معاون اول) برای عدم حضور در انتخابات، جمعی از وزرا و معاونین رییس‌جمهور بر روی حضور محمدمهدی اسماعیلی به عنوان گزینه نهایی دولت به اجماع رسیدند. صبح یکشنبه، اسماعیلی با همراهی میثم نیلی و محسن منصوری در وزارت کشور حاضر شد.  
 
همراهی همزمان میثم نیلی و محسن منصوری با محمدمهدی اسماعیلی معنای روشنی برای بدنه انقلابی دارد. مشاور امین آیت‌الله رئیسی در سال‌های گذشته که به جهت نوع فعالیت‌های خود برای جریان انقلابی چهره‌ای کمتر شناخته شده است، امروز با همراهی دو یار نزدیک شهید مظلوم به میدان آمده و پرچم را به نمایندگی از جمع همکاران خود در دولت به دوش گرفته است. اولویت اصلی امروز، معرفی او از سوی کسانی است که شهادت می‌دهند وزیر ارشاد دولت سیزدهم همان کسی است که در سال‌های گذشته، مسیر اصلی و مطمئن اتصال با شهید رئیسی بوده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان